• Esonda

Ang. Möhippa

Hur tidigt ska man planera? Hu långt innan bröllopet ska det vara? Kan man fråga om man får hålla i det?

Jag har sånna jätte mysiga och härliga planer på vad man kan göra (OBS! INGET PINSAMT) men frågan är om hon vill att jag ska hålla i det eller nått. Står varandra väldigt nära och ingen förutom vi fick veta när förlovningen ska ske. (de ska gifta sig ett år efter enligt traditionen)

• Svar på tråden Ang. Möhippa
  • Esonda

okay, för jag vet exakt vad jag ska göra och hon kommer garanterat uppskatta det. Det finns dock ett problem. hennes pappas fru är en riktig primadonna och allt ska gå efter henne och ska jag planera det så tar jag ju hellst med hennes syster och en kompis som hjälper till att "planera" så att det blir för hennes skull och inte för primadonnans skull. Men jag får nog vänta ett tag då det inte är nått datum satt förren tidigt nästa år. Men jag kan inte hålla mig jag bara älskar sånt här ^^

• Esonda

tack så mycket. ska genast skriva ner och ringa runt och kolla om man måste boka en viss tid innan och så. Tack så hemskt mycket :)

Sen kommer då nästa fråga haha :P

Någon som vet ett bra spa och en bra fotograf i göteborg??
    Tänkte hon skulle få göra en present till sin M2b lite lyxigt och lite avklätt sådär. med bra pris :) och sen nån resturang som är lite lyxig.

vad kostar det med limousin i gbg?

• Esonda

Alla idéer är välkommna, nått vi ska kunna göra tillsammans. en behandling skulle inte sita fel för hon har ju bastu och bubbelpool hemma. Nått mer kanske lita annorlunda (liiite pinsamt) som man kan skratta åt som finns i gbg?? Vill ju hellst inte att hon ska sälja pussar för 5 spänn på femmanhuset. ska ju vara roligt men inte dumt...

• Esonda
    AndyP skrev 2008-11-17 19:36:09 följande:
    Silversmide kanske? Dvs göra ett silversmycke som man ger bort till M2B som morgongåva? För det pinsamma kanske en CD-inspelning i riktig studio skulle kunna funka?Här finns ännu mer tips:www.eventguiden.se
    En cd-skiva tänkte jag med på, men så kom jag på at hon har riktigt bra röst (spelat in en skiva redan när hon var 16) så det hade inte varit nått "speciellt" :( kollade in den sidan.hittar jättemycket tack :)
  • Esonda

okey tack så mycket. ja stripteas hade faktiskt vart rätt roligt för allihopa också¨^^

Tack så mycket för råden. ska sitta coh tänka och räkna nu lite :)

• Esonda

tack wow vilka bilder alltså :O inte farligt dyrt heller.

• Esonda

ja, jag tänkte om man kanske skulle "kidnappa" henne och sen låta henne ha ögonbindel och sen ta av den när vi är inna i fotostudion. sen hittade jag en sida där man kunde sola och bada innomhus. riktig strand och så, sen festa till det lite, sen göra nått som hon kan sitta och skratta åt när hon tänker tillbaka på det. hon har en väldigt bra humor och ta inte illa upp för mycket så nått riktigt skojj. fast ska höra vad de andra har för idéer med så jag inte är den som styr och ställer. alla ska ju få vara med.

Sen göra sitt eget glas med verkar häftigt.

• Esonda
    marsros skrev 2008-11-18 18:13:36 följande:
    Nåt jag skulle vilja ha på min möhippa om jag får drömma är att bli utsläpad på nåt skoj medan nån totalstädar mitt hus och sen inhyrd kock/catering som fixar god mat. Tänk att få gå på fest hemma hos sig själv, slippa ta sig hem sent för man är redan hemma och sedan vakna dagen efter till ett rent hus.
    Najs, kan man ta blivande mannen och de andras män at städa då XD skitbra idé (fast dom kanske inte tycker det haha)
Svar på tråden Ang. Möhippa