• lönnsjö

En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2

Här hoppar jag in! Ska prova klänning i mars. Vill vara smal och snygg då
    Jag använder viktväktarna, började i fredags. Det har gått riktigt bra, kämpar för fullt. Lite "sista chansen" nu ju Smygvägde mig idag. Gått upp 2 kg sen i fredags...inbillar mig att vågen behöver nya batterier. Ska införskaffa det inför fredagens vägning.

• lönnsjö

Blir sur nu ju   Har stått stilla två veckor snart. Äter VV. Mätt ochglad men vågen den står stilla. Fast det är nog motionen, behöver röra mig mer ochdricka mer vatten. Får ta och mäta med måttbandet istället, har inga aktuella startmått så det får bli dagens mått istället. Kämpa på alla duktiga. Håll ut och fokusera på hur vackra ni kommer vara dagen BRÖLLOP

• lönnsjö

Jo jag vet Är bara lite otålig.
    Ja träningen är den svåraste biten. Me djobb och två småbarn räcker inte tiden till . Men visst finns det 30 minuter här ochdär som jag kan utnyttja. Ska bli mitt mål denna veckan i alla fall.

• lönnsjö

SaraPayam skrev 2009-01-14 12:55:03 följande:
    Förstår att det är mycket att göra. Men kan du inte komma iväg på ett par träningspass i veckan tex när barnen har somnat? För det skulle ju säkert räcka till å börja med & sen promenader utöver det

M2b kommer hem från arbetet 19.30. Han brukar natta barnen kl 20. Gymet i stan stänger kl 21, det tar 20min att köra dit. Men här ska promeneras och trampas på crosstrainern minsann. med lite planering går det mesta att lösa. Sen har vi anmält oss till en valskurs, så det ska bli roligt. Himmel, jag är en analfabet när det gäller att dansa

• lönnsjö

6 km rask promenad blev det igår. På söndag är det dags igen

• lönnsjö

8 km promenad idag. Trodde jag skulle dö ett tag när uppförsbackarna avlöste varandra.men oj vad nöjd jag var när jag var klar På tisdag är det dags igen.

• lönnsjö

Esonda skrev 2009-01-19 13:12:54 följande:
    hälsovakten hette de :P

Vad är det för något?

• lönnsjö

ElinDLB skrev 2009-01-19 17:50:36 följande:
    Uj var längesedan jag var här=) Men jag har lyckats gå ner 20 kg som var mitt mål och var och provade min drömklänning i lördags. Fy vad snyggt den satt blev så otroligt glad =) vill visserligen gå ner 7 kg till men det har jag inte lika bråttom med men jag fortsätter träna varje dag och fortsätter mitt schema så går jag nog så småningom ner det med=)Kan iaf rekommendera klänning med snörning bak för oss livsstilsändrande brudar/kvinnor!Ha en bra dag nu bär det av mot gymmet för att svettas =)=)

WoW, vad duktig du är Grattis!! Vad har du gjort?

Klart du får vara med carolaj83 Jag har oxå 20 kg att ta bort. Äter Viktväktarmat och motionerar så mycket jag kan. Hur ser dina planer ut?

• lönnsjö

8 km promenad idag oxå Tog den andra hållet idag och jag flåsade som ett lokomotiv. Himmel vad jobbigt det var, men jag var så himla glad när jag var klar. Det går om man ger sig sjutton på det och det har jag gjort denna gången. Blir promenad imorgon oxå. Ska köpa gångstavar innan. Någon som har tips om det, använder själv?
    Kämpa på alla duktiga där ute. Det är svårt till en början sen lättar det...bokstavligen talat

• lönnsjö

Feber, ingen promenad idag. Dagisbaciller är tuffa att bli av med!!! Barnen har varit sjuka så det var ju väntat. Konstigt men jag längtar efter att komma ut på min promenad...är jäkligt jobbigt när man väl går där och flåsar men jag längtar ändå. Blir peppad.
    Köpte gångstavar igår efter jobbet, en pulsklocka också så nu ska här motioneras minsann
    Har två kompisar som varit med i Viktklubb och de är jättenöjda, nådde sina mål. Jag var också med men jag orkade inte skriva in allt jag åt så det rann ut i sanden. Men det är nog bara en vanesak. Har man inte tid att föra in det på datan direkt kan man ju skriva upp allt man äter på en minneslapp eller liknande och föra in allt på kvällen eller när man nu har lite tid över.

• lönnsjö

Esonda: Har ju glömt att fråga om hälsovakten, hette det så? Var hittar man den?

Svar på tråden En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2