• Humlan66

En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2

Chiboub skrev 2009-01-20 02:42:36 följande:
    HAHAH Fatta att ja gått ner 7 KG sen 2 veckor! Jag ställde mig på vågen och min M2b blev helt ställd! Det syns inte men det är nu borta, en donut kvar att avveckla på kroppen och så har ja kommit ner till min size!!Lycka till ni andra flickor dör ute! Orka kämpa så kommer ni låååångT!!Kram banan
    HEJ

Oj ,, jag som precis uptäckt tråden och inte läst alla tidigare inlägg .. hur 17 gjorde du för att gå ner 7 kg så fort

Jag vill ner 10 kg till sommaren jag
  • Humlan66

Måste fråga er vad ni tror. m2b vill ner en massa kilon till nästa år och han har försökt träna flera ggr men ger bara upp för han lessnar men nu har han gjort upp ett träningschema och det är kondition & att magen ska bort som gäller :
    schemat till att börja med
    ..
    - bodypump måndag,
    -badminton onsdag,
    -spinning fredag..

Sen måste såklart kosten ändas men det vet han *L*
    Är det några av era m2b som måste ner i vikt ?? Ingen som bor i Göteborg och kanske är behov av en träningkompis ??

• Humlan66

Jag vet att förra gången jag ville ner i vikt så tog jag bort godis & läsk och kakor mm och gick vääldigt mkt och 13 kg försvann då :-d så jag vet att det går. Gäller bara att komma igång och det är det svåra nu.

Jag måste börja äta frukost och köra tallriksmodellen för det sa dietisten till mig är det bästa .. så suck 10 kg känns svårt nu men det är det kanske inte

• Humlan66

Nää det är ju ett beroende som allt annat.. sockret altså
    bara man kommer ur det så går det ju lättare

Ja men tyvärr har jag inte dietisten kvar so i'm on my own
    men jag SKA skärpa mig

Svar på tråden En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2