• Tindragull

En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2

Jag hänger gärna på!
    Sätter igång med GI den 12 januari. Då startar vardagen efter julen och då ska kilona rasa tänkte vi!

• Tindragull

Ojojoj... på måndag startar vi!!!
    Då kör vi igång med GI! Ska gå ner så många kilo det bara går... Gärna 15, men så mycket är og för mycket att hoppas på...

• Tindragull

Vi var och handlade mat inför vår GI-start och såklart glöde vi batterier till vågen! Sambon får fixa när han har ärenden i stan i morgon...

lönnsjö skrev 2009-01-07 23:21:32 följande:
    Här hoppar jag in! Ska prova klänning i mars. Vill vara smal och snygg då Jag använder viktväktarna, började i fredags. Det har gått riktigt bra, kämpar för fullt. Lite "sista chansen" nu ju Smygvägde mig idag. Gått upp 2 kg sen i fredags...inbillar mig att vågen behöver nya batterier. Ska införskaffa det inför fredagens vägning.
  • Tindragull

I morgon börjar vi!
    Har i helgen lagat typ 40 portioner mat som ligger i frysen. Enkelt och bra om jag inte orkar laga mat varje dag... :)
    Ska sluta röka samtidigt, så jag gissar att på onsdag är det jag som behöver stöd både med att hålla mig ifrån sötsaker och godis... :) Hoppas ni ställer upp!

• Tindragull

Menar ju stöd med att hålla mig ifrån bde sötsaker och ciggaretter!

Tindragull skrev 2009-01-11 23:14:42 följande:
    I morgon börjar vi! Har i helgen lagat typ 40 portioner mat som ligger i frysen. Enkelt och bra om jag inte orkar laga mat varje dag... :)Ska sluta röka samtidigt, så jag gissar att på onsdag är det jag som behöver stöd både med att hålla mig ifrån sötsaker och godis... :) Hoppas ni ställer upp!
  • Tindragull

Första dagen utan cigg och kolhydrater avklarad!
    Bara att hoppas att det fortsätter så här!

Vad är er väg till ett smalare ni? Min väg är GI.

• Tindragull

momi boki:
    Jag vill också ha ett Wii och Wii fit!!! Finns inga pengar till det nu dock.
    Nåja, promenerar stort sett varje dag och äter rätt.

Bride in leather:
    Vill också gå ner 20 kilo, men det hinner jag inte till jag gifter mig. Bara 4 månader kvar dit ju!

SaraPayam: Tack! Tallriksmodellen...funkar det bra?

berglinlindström: Tack! Tror tuffaste dagen blir i morgon. Saknar inte ciggen nämnvärt, men jag saknar mitt godis!

Andra dagen utan cigg avklarad idag och jag har inte fallit i godisträsket heller!

I morgon blir det nog en tuff dag. Tredje dagen utan kolhydrater var värsta abstinensdagen för mig senast jag körde en GI-rivstart.

• Tindragull

Härligt att vi blir fler här!
    Mycket pepping kan behövas ibland!
    Hoppas VV gör susen för dig denna gången också!

primulakarlsson skrev 2009-01-14 09:01:04 följande:
    Hej jaghänger på här me. Jag gifter mig på pingstafton och räknar med att gå ner några kilon. Vet inte hur många men ner sk jag. Jag börjar på VV nästa vecka. Jag vet att det funkar då jagnyttjat det tidigare.
  • Tindragull

Katastrofdag när det gäller maten idag...
    Hann inte med lunch, missade ett mellanmål och var bortbjudna på mat idag... Försökte iofs att bara äta det jag "får äta", men åt nog en för stor portion eftersom jag var så vansinnigt hungrig...
    Nåja, ingen katastrof kanske, men i morgon är det bra matdag igen annars blir det smisk!

• Tindragull

Ok, första veckovägningen efter jag körde igång med GI
    Resultatet?
    Tadaa! -3,3 kg!

Även rätt bra minskning i cm. T.ex 4 cm runt midjan! Nöjd med min första vecka kan jag säga!

• Tindragull

Har ju glömt rapportera här inne...
    Kört med GI sedan 12:e januari och än så länge har jag gått ner 6 kg! Mer ska det bli förstås, men det är en bra start!

Hur går det för er andra?

Svar på tråden En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2