En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2
Ååå vad duktig du är
Ååå vad duktig du är
Hahaha hundar har ju en förmåga att små alla ens saker...
Jo så gör våran våg med, tänka skaffa mig en digitalvåg så småningom, för våran är helt värdelös.
Aha, aj vad hemskt det låter, men kan tänka mig att det är effektivt. Men vart går du? & vad kostar det. Man skulle ju kunna göra det inför bröllopet. Eller kan man göra något liknande själv hemma?
Tack, det ska bli sååå kul att få åka dit. Vi har ju velat fram & tillbaka i 3 veckor nu vart vi ska, så det är skönt att ha bestämt sig, sen så är det ett väldigt bra pris på resan Det gör ju det hela ännu bättre
Vi hade ju preliminärbokat en kryssning & sen 1 sol & bad veckan, men det skulle kosta över 50 000 kr & det är lite väl häftigt. Sen kollade vi på Thailand men det skulle ju gå på 32 000kr för 12 dagar på ett 3stjärnit hotell.
Men nu när vi valde Egypten så betalar vi ca 18 000kr för 14 dagar på ett 4 stjärnit hotell. & då är det ändå superiorrum & man får välkomstdrink när man kommer dit, man får 30 min massage vid 1 tillfälle. Man får 1flaska mineralvatten & 1 fruktkorg varje dag på rummet, & 1 flaska vin. Så jag tycker att vi får jättemycket för pengarna
Jo men det är ju jättemysigt med hundarena, är uppvuxen med hundar, men skulle inte kunna tänka mig att skaffa några själv. Min mamma är "hjärntvättad" av hennes hundar, hon anser att hundarna är mina syskon...hmmmm så det har gått lite till överdrift med dem i min familj
Men det va ju jättebra pris Det får vi testa nån gång Får man inte finnar efteråt då?
Hmm konstigt, men det är ju jättemycket som kan spela in på vad vågen visar Tex om man inte har skött magen eller om man ska ha mens mm...
Ååå vad kul, när & vart ska ni åka?
Hahaha min sambo är med emot hundar, han vill helst inte att mamma & pappa ska ta med sina hit. Nu har vi kommit fram till att vi kan skylla på att m2bs syster har fått barn & de inte vill ha hunder i närheten av deras dotter
Aha finns de ultraljud med, får ta & kolla upp det
Åååå vad härligt, när åker ni dit då? Det hade jag aldrig vågat, blir ju livrädd så fort jag tänker på det. Men man får väl vara i nån bur eller nåt....eller? Men det är säkert en otrolig upplevelse
Hahahaha en guldfisk, det blir spännade å se vad jag har där inne, det kanske är en guppy
Kram
FY att han vågade!!! Men vilken upplevelse. Ååå vad härligt, hur kommer vädret att vara då?
hahahaha
tror inte att du hittade nån guppy
Hahaha det vet jag ju inte än, men jag hoppas på att det inte att nån guppy i alla fall
Får nog svar om ett par veckor
Hej tjejer, hur har det gått för er under helgen?
För mig har det gått ganska så bra, tränade 1 ½ timma igår & sen va vi ute & promenerade 1 timme på eftermiddagen
Vi har ätit middag hos svärföräldrarna hela helgen, så vi har blivit lite bortskämda
Hoppas att allt är bra
Hej tjejer hur har helgen gått?
Min har väl gått sådär, har fuskat ordentligt med maten pga att vi va på kalas, men man måste väl få unna sig nåt gott nån gång i bland, eller??
Annars tycker jag att min senaste vecka har gått väldigt bra, har verkligen tänkt mig för vad jag har stoppat i mig & tränat 6 av 7 dagar, så det känns kanonbra