Hur mycket betalar ni för era blommor?
Vad betalar ni för allt det här: Brubukett, coursage (stavas?), ev tärn och bestman blommor? Vi kommer att betala ca 1600:- för allt. Är det rimligt?
Vad betalar ni för allt det här: Brubukett, coursage (stavas?), ev tärn och bestman blommor? Vi kommer att betala ca 1600:- för allt. Är det rimligt?
ja det var jättebra!
vår florist på hällnäs fixar våra blommor!
1500 kr för brudbukett
100 k för tärnbukett x3
75 kr för corsagex2
Skönt och höra att vi kommer undan billigt. Flera?
Jag bestallde kallor som jag hade planerat binda sjalv.. nar blommorna val kom till butiken var de mycket mindre an vad vi tankt.. sa de fick lite daligt samvete tror jag for hon hjalpte oss binda buketterna.. blev toppen!
brudbukett
2 tarnbuketter
2 corsage
1 blomma dekorerad (som jag kastade till alla singeltjejer)
Vi betalade totalt 1000 kr!
Det var ju kanonbilligt!
Mycket rimligt, och du har stavat rätt också!!
Tyckte att hon sa att min bukett skulle kosta runt 2000:- (kallor och grönt). Corsagen vet jag inte var den kostar....
Också helt rimligt, kallor drar iväg i pris, liksom Orkidéer och Pioner tillexempel.
Mia Sollentuna skrev 2008-11-19 09:26:21 följande:
Vad brukar coursage kosta? Jag tänker mig nåt enkelt med en rosa ros grön.och nåt
mellan 125 och 175 kr, är vad jag tycker de flesta verkar ta. Det är en del pillande med Coursage, så de tar en del tid. Sedan beror det ju på vilen blomma såklart.
Ros= lägre pris än en Orkidé eller Kalla
min bukett kommer att kosta 2000kr. Bad floristen göra en bukett som passade min klänning och inte var "mainstream", med maxpriset 2000kr. Kommer bli jättebra tror jag