• stl48

Vår/sommarbrudar 2009 i Malmötrakten nr 4

Jag ska få min ring gjord av en guldsmed som heter Ingrid Trilk som har atelje i Malmö. Jag tog med en bild på en ring som jag vill ha och sen tar jag med guld från smycken som jag inte använder så kan man spara lite pengar på det. Jag ska gifta mig i sep-09 så jag har inte fått den gjord än men har varit inne och pratat med henne. Det blir förhoppningsvis jättebra.

Jag vill också gå på mässan! När är den???

• stl48

Jag skulle också vilja prisa Karin på Palmdesign lite.
    Jag var där och provade halterneck-klänningar, tänkte att det är snyggt när man har lite mer byst och former

• stl48

Hoppsan! Kom visst åt fel knapp

fortsätter min historia nu:
    Det var inte Karin som hjälpte mig men hon gick förbi mig och frågade: Ska du ha den hårfärgen när du gifter dig?
    Jajemansan sa jag och hon for ut på lagret och kom tillbaka men världens finaste klänning (Bella, Cookie i ivory)
    Så det hela slutade med att jag köpte en tub-klänning, så det blev inte som jag hade tänkt utan muycket bättre tack vare Karin

• stl48

Har lagt upp två bilder i mitt galleri men hur gör man det synligt?? När jag tittar på min sida så finns det ingen ikon för galleriet. Jag är ingen höjdare på datorer

• stl48

Tjoho!
    Jag klurade själv ut hur man gör galleriet synligt. Lite nöjd...

• stl48

Ja, jag känner mig jättefin fast jag är modell större och det är ju det viktigaste

Tycker också att det är lite väl klurigt, det här med inställningarna. Det framgår ju inte precis hur man ska göra.

• stl48

Jag ska också på mässan! Det ska bli kul, har varit på en mässa i Ystad men den var ganska liten så jag har stora förhoppningar om lördag. Tjoho!
    Tänk att få bli fotad till omslagsbild, hade jag gärna velat. Men mulliga modeller brukar inte hamna på förstasidan precis

Ja tjejer, vi ses på lördag!

MammaMiaa skrev 2009-01-28 23:04:35 följande:
    Hej alla!Vi ska gifta oss den 8/8 i Löddeköpinge kyrka. Jag längtar till lördag då vi ska på mässan. Det kommer att bli super mysigt. Jag har hört att man kan testa champange på mässan. Och bli fotad om att kanske bli omslags tjej på allt om bröllop. Någon som vet vilka klädbutiker som kommer att vara på mässan.
  • stl48

Vill bara säga att jag är så glad att jag beställde min klänning på Palm Design! Karin har gett mig superbra service så här långt.

Svar på tråden Vår/sommarbrudar 2009 i Malmötrakten nr 4