Vår/sommarbrudar 2009 i Malmötrakten nr 4
Hej pa er igen. Sen borjan pa november har mitt liv varit kaos eftersom jag erbjods ett utlandsuppdrag pa ca 4 manader som jag inte ville tacka nej till sa den 24:e nov akte jag till Spanien och jobbar nu har fram till siste mars. Detta har inneburit att brollopsplaneringen har kommit lite i skymundan minst sagt. Det ar inte helt idealiskt att jobba i Spanien till siste mars nar brollopsdatumet ar 25 april men det kommer fixa sig.
Sambon kan ju fixa en del och nu under julledigheten har jag varit hemma i Sverige och ordnat och donat en hel del. Alla inbjudningar ar klara, gjorde dem pa lille julafton och pa julafton innan vi akte till slakten. Skor till en kritvit klanning visade sig inte vara helt latt men det loste sig dagen innan nyar. Blommor ar konsulterat men behover inte bestallas forran i borjan pa april sa det ar lugnt. Kan helt enkelt ta det lugnt pa en hel del fronter nu....
Dock inte med vikten! Jag har gatt upp nanstans runt 5kg sen jag borjade i Spanien sa nu ar det viktnedgang som galler for fullt! Klanningen ar ju redan kopt, iofs med korsettsnorning, men jag ska ner till det jag vagde i borjan av november om det ska bli bra tror jag.
Har last era inlagg fran november till nu for att se hur det har gatt for er och det verkar ju lopa pa fint for alla. Gott nytt ar pa er!