Vår/sommarbrudar 2009 i Malmötrakten nr 4
Vi ska på mässan på slagthuset!! Ska bli spännande!!
Vår fotograf sa att den mässan får man inte missa, ska tydligen vara en av de bästa och största mässorna inom bröllop!!!
Vi ska på mässan på slagthuset!! Ska bli spännande!!
Vår fotograf sa att den mässan får man inte missa, ska tydligen vara en av de bästa och största mässorna inom bröllop!!!
Bröllopmässan i Malmö är lör-sön 31 jan - 1 feb på slagthuset!!!
Vi gifter oss 4 juli och har satt OSA 18 maj! Vi ska ju över till tyskland nån gång och såna där saker så vill veta i god tid!!
Idag skickar vi inbjudningarna!!! jippie
Ja verkligen men jag insåg en sak när jag hade klistrat igen alla kuvert att jag hade missat skriva sista datum för att boka rum på boendet!! haha, men det är bara "mina" gäster som är långväga eftersom jag kommer ifrån Dalarna (flyttade till Skåne för 3 år sen) å har alla vänner å släktingar uppåt så jag mailar de på ons lr tors om det tillägget!!
Hur många av er ska på bröllopsmässan till helgen?? Vi ska dit på lördag, tagit semester den dagen enbart för det
Idag får förhoppningsvis alla inbjudningarna!! Blir spännande å se om någon hör av sig! De flesta vet dock om det redan men ändå!! Nu är de ju inbjudna!
Är dock en inbjudan jag inte är riktigt säker på om jag ska skicka så den ligger hemma! Är en vän som stått mig väldigt nära sen många år men något har hänt under de senaste 7-8 månaderna så det känns osäkert men hur vår vänskap kommer fortsätta! lite tråkigt eftersom det var han som fick mig att flytta hit ner till Skåne för ganska precis 3 år sen!
Eftersom jag vill ha kontroll på allting så satte vi OSA till oss!! Men min sambo tyckte att hans mamma skulle ta den uppgiften men jag har hellre koll på det själv!! Sen vet jag ju hur min sambo är när hans mamma ringer å hon skulle väl då ha hört av sig oftare!! haha...
Hur många var på mässan idag??
Vi har varit där å det var helt ok! Var mer än vi trodde iaf!!
Träffade min fd chef bland alla utställarna så det var skoj!
Vi har ju det mesta klart så det var mest bara en mysig dag ihop å kolla lite grann! Min m2b kollade kläder å ska ringa å boka tid nån gång i feb!!
Samma här!! Vi har bokat möte med de å ska dit i februari!
Vi kommer fotograferas före vigseln just för att känna att vi har tid för varandra, min frisyr å makeup är nytt, att inte behöva känna att gästerna väntar på oss!!