Inlägg från: MammaMiaa |Visa alla inlägg
  • MammaMiaa

Vår/sommarbrudar 2009 i Malmötrakten nr 4

Hej alla!

Vi ska gifta oss den 8/8 i Löddeköpinge kyrka. Jag längtar till lördag då vi ska på mässan. Det kommer att bli super mysigt. Jag har hört att man kan testa champange på mässan. Och bli fotad om att kanske bli omslags tjej på allt om bröllop. Någon som vet vilka klädbutiker som kommer att vara på mässan.

• MammaMiaa

Jag va där. Jag blev dessutom fotograferad där. Det va kul med modevisningen men de hade lite brått när de gick, tyckte jag. Jag va super nöjd med mitt besök där.

• MammaMiaa

Var ska ni beställa er bröllopstårta? Vi har funderat på Tårtesset i Staffanstorp. Det är ju inte så lång borta från där man bor.

• MammaMiaa

Jag ska till Romantica & Palm design den 21/2 och titta på klänningar. Jag har varit på Palm desgin en gång tidigare även jag fick tvätta händerna. Det är för de är rädd om sina klänningar. Jag ska även titta på skor den dan på dom ställena. Jag vill ha riktiga brudskor.

• MammaMiaa

lillabruden nej där har jag aldrig varit inte ens hört talas om. Men den låter intressant,

• MammaMiaa

Jättesöt klänning lillabruden. Jag längtar till nästa lördag då jag ska kolla in klänningar

• MammaMiaa

Nu har jag köpt min klänning. Jag köpte den på Romantica. Helt underbara som jobbade där. Jag va inne på Palm Design de va också helt underbara där. Jag hittade en på vart ställe. Men man måste välja och då välde jag den på Romantica. Bild & Skor finns i galleriet Har även köpt tiaran som jag har i håret.

• MammaMiaa

Ja jag köpte skor där Rainbow Angel De hade rea på skor inne på Romantica. & en del brudklänningar.

Svar på tråden Vår/sommarbrudar 2009 i Malmötrakten nr 4