Vår/sommarbrudar 2009 i Malmötrakten nr 4
Vi ska ev dit på söndag - beror på om vi fått nyklarna till nya lägenheten eller inte.
Vi ska ev dit på söndag - beror på om vi fått nyklarna till nya lägenheten eller inte.
Den är på Slagthuset i Malmö i helgen.
Så spännande!!!
Har ni skrivit osa till er eller har ni något värdpar som ska ta emot svaren?
På fredag ska jag beställa min klänning!!! *längtar*
Kan avslöja att de är himla dyra där... Bengts konditori i Staffanstorp är billigare och trevligare
Usch va hemskt lillabruden! Fy så ledsen jag blivit. När jag var där fick jag kommentaren "Nä vi har inte så många klänningar i så stora storlekar". Ursäkta!!!???
VERKLIGEN!!!
Jag blev så sur så jag kommer aldrig mer sätta min fot där. Tekla däremot! Väldigt trevligt bemötande från Camilla - jag är hur nöjd som helst och har hittat min drömklänning där =)))
Hur går det för dig?
Supersnygg klänning lillabruden!!!
Den sitter jättebra på dig! Vad är det på högra sidan? Jag tyckte den satt så bra att jag inte lagt märke till något...
Ingen aning, men kolla med konditoriutbildningen på fd Värnhemsskolan.
Vet inte än. Antingen blir det Bengts konditori i Staffanstorp eller så blir det från konditoriutbildningen. Känner en lärare där som är jätteduktig så han har lovat mig att jag blir nöjd =)
Ikväll ska jag pyssla med inbjudningskorten =) Har fått hjälp av ett tryckeri att fixa lite med dem och nu ska jag göra "the final touch" - ska bli sååå kul!
Royal Tryck i Limhamn. Jättetrevliga och det blev jättebra!
idag är det tre månader kvar för min del =)))
Vilket språk ska du översätta dem till? Kanske man kan hjälpa till lite?
Jag ska skriva våra inbjudningar ikväll är det tänkt så att de är färdiga att skicka imorgon...måste till posten och köpa frimärken!
Härligt. När är er dag?
Själv sitter jag och skriver namn på inbjudningarna nu - ska skickas i morgon
Kolla på Feelings uppe vid Triangeln - de är bra tycker jag. Var ute i Åkarp idag faktiskt och de var väldigt hjälpsamma. De hade ingen som satt bra, men beställde hem andra storlekar så jag ska dit igen.
Snälla ni...hjälp... Har vi fått med allt som behövs på vår hemsida? Något som ser konstigt ut?
melarsson.weddingannouncer.com
Åh så spännande!!!
Tusen tack för hjälpen Lillkotten!
Feeling ligger uppe vid Triangeln på vägen bort mot operan