Västeråsbrudar 2009 del 2
Hej får man hänga på här? vi ska gifta oss i juni den 13...
kan va kul o givande att få dela ideer o tips på vägen i denna cirkus haha...
Hej får man hänga på här? vi ska gifta oss i juni den 13...
kan va kul o givande att få dela ideer o tips på vägen i denna cirkus haha...
ja vi har kommit en bra nit i hur vi vill ha det.. bokat kyrkan laddat ner massa sidor där det finna tänkbara kläder vi vill ha till oss o till tärnan o näbbarna,,, färtema o var vi ska hålla till håller på o skriver gästlistor nu för fullt o budget,,, det e ju så mycket man ska tänka på o göra..
jag tänkte strama åt lite på vissa saker så ex vis frisyren blir något jag kommer att försöka ge mig på på egen hand har beställt löshår som jag ska hämta för att kolla om man kan gör anågot med ;) hoppas på bra kvalitet där..
ja optimalprint heter en sida där man kan fixa lite själv o beställa hem... klänningen har jag hittat på brudon.se o ska köpa den där,, billiga klänningar o den syr upp dem efter mått du skickar så du slipper få något so är för stort eller för litet,,
hej känner att jag skulle behöva ett råd,, har 2 näbbar som ska ha mörklila klänningar jag ska ha en vit brudklänning sen har jag en tärna och vi har vissa problem med att hitta en klänning som går i lila nyanser men har sett en klänninh som går i silver.. låter det som en dum ide att köpa den med tanken på färgerna på brudnäbbarna eller kan man ha det så???? e alldeless villrådig
miss u skrev 2008-12-30 16:44:09 följande: