Västeråsbrudar 2009 del 2
jag e också med på s.boxen. Har kamera. Kanske kan vara hos oss. Beror på om sambon jobbar eller inte. Vet mera nu i slutet av veckan. Ska jag prata med Mary Kay tjejera om sminkningen?
jag e också med på s.boxen. Har kamera. Kanske kan vara hos oss. Beror på om sambon jobbar eller inte. Vet mera nu i slutet av veckan. Ska jag prata med Mary Kay tjejera om sminkningen?
miss u: Grattis till allt. Låter som allt flyter på fint för er nu. Klart sambon ska me, bra att Marit insisterade på att han skulle med.
Vi ska troligen träffa Oliver nästa vecka.
Hej och hjärtligt välkomna alla nya, alltid lika trevligt med nya brudar. Känn er som "hemma"!
Har pratat med sambon. Han jobbar den 24 januari och slutar då 21.30. Kanske inte är så kul om han kommer hem mitt i fotograferingen.
Barret, hur funkar det för dig? Kan vi vara hemma hos dig kanske?
Vill bara informera att i dag är det bara 13 dagar kvar tills vi åker!!! ))::
Vi var ju fem brudar som stövlade in en lördag precis efter dom öppnat. Sedan så har jag varit där med sambon och jag har själv varit där några gånger. Men det rä bara att kliva in. De är jätte trevliga!
Barret: Vi ska träffa, fotografen imorron.
Har du några bra frågor man ska ställa.
Vad vi har kommit på är:
Högupplösta bilder
Ägandetätten till bildern
Alla bilder på skiva
Göra egna förstoringar
Nått mer du kan komma på?
Nu har vi fixat fotograf!!!! Oliver var jätte trevlig och verkar kunna sin sak.
Tårtan låter väldigt smarrig.
Miss u: går det inte att låna/hyra ställning nånstanns här i västerås?
miss u skrev 2008-12-05 07:39:23 följande:
Nej vi ville heller inte lägga så mycket så vi blev väldigt glada när han sa sitt pris. Japp bilderna är högupplösta på en dvd-skiva. Han fixar så det är enkelt att lägga ut bilder på nätet och att skicka i mail och sedan att det är enkelt att fixa egna förstoringar. Han skulle till och med åka ut till kyrkan och kolla runt lite om han hittade några bra platser att ta kort på. Så det känns väldigt skönt att ha det klart. Ja det är typiska att vi ha samma datum...
Men jag tror ni hittar någon bra fotograf till ett pris som passar er!
miss u skrev 2008-12-11 07:39:49 följande: