Inlägg från: Lissdaniels |Visa alla inlägg
  • Lissdaniels

Västeråsbrudar 2009 del 2

Halloj västeråsare!

Nu måste jag fråga, ni som har varit till Ruths, stövlade ni bara in där och provade eller måste man boka tid hos dem?

PS
    Skerike kyrka 090606 *längtar*

• Lissdaniels

Hehe alla sätta är ju bra utom de dåliga, eller hur?

Barret skrev 2008-12-03 17:43:36 följande:
    Hej, Jag stövlade bara in där så det verkade helt okey att göra så :o). Kanske inte helt perfekt att göra det 20 minuter innan de skulle stänga, men jag hittade ju min klänning så jag är nöjd *ler*
  • Lissdaniels

På Öhrmans kan man hyra ställning och jag tror att man t.o.m. kan göra det på maxi, inte behöver man hyra från ö-vik heller!

• Lissdaniels

miss u skrev 2008-12-05 07:40:46 följande:
    Vet du vad en ställning kostar där? Har du koll på vad dom tar per tårtbit?

Nej jag vet tyvärr inte det och deras hemsida verkar vara borttagen. Tårtbitarna låg däremot för ett halvår sedn på ca 25 kr/biten

• Lissdaniels

miss u skrev 2008-12-05 10:16:29 följande:
    Det låter ju kanon! Kanske skulle ta och kolla upp dom lite närmare. Billigaste hittills om man vill ta tårtan från nåt ställe i centrum.Ska ni beställa därifrån?

Nej jag vet inte var vi ska beställa ifrån men jag vet i alla fall vad jag vill ha för något

• Lissdaniels

8 februari är det bröllopsmässa i stadshotellet! {#lang_emotions_smile}

• Lissdaniels

MoonGirl skrev 2008-12-29 22:58:25 följande:
    Vad kul!! Kan man betala när man kommer in till stadshotellet eller är det endast förköpsbiljetter som gäller? Vet du?

Jag tror att man kan köpa dem där, de kommer snart börja annonsera om det men jag tror att det är så :)

Svar på tråden Västeråsbrudar 2009 del 2