• Barret

Västeråsbrudar 2009 del 2

Den var ju en jätte fin klänning! Min klänning är också ivory, tycker det är superfint! Glöm inte ta med dig lite bilder på klänningen på din resa :o).

miss u skrev 2008-11-25 15:16:54 följande:

Barret: Har ingen bild på klänningen och lyckas inte ladda ner nån heller. Du kan se den på www.asperabride.com, och sen gå in på collection, evening och så är det nr 1438 (rödrosa klänningen i mitten). Fast jag ska ha ivory-färg tror jag.
  • Barret

Vad kul att ge klänningen en egen touch! Då blir det ju verkligen DIN klänning! Det stämmer säkert att ivory passar oss bättre än vita, den passar i alla fall mig bättre även om många vita klänningarna också är grymt snygga!

miss u skrev 2008-11-25 15:27:13 följande:

Tack! Jag gillade modellen jättemycket. Det går att skriva ut bilden på hemsidan i A4-format, så det tänkte jag göra till resan. Sen kommer jag nog göra en lite egen design på baksidan eftersom ursprungsmodellen inte hade nåt släp.Ivory passar oss nordbor sa skräddaren som jag var hos, så hon hade mest såna. Knappt nå vita alls och inte i min storlek.
  • Barret

Försöker följa samtalen i båda trådarna och snacka om att jag blir förvirrad *skrattar*.

• Barret

Ja, visst är det!

MoonGirl skrev 2008-11-25 16:05:20 följande:
    Jag har ju också Ivory-färgad klänning och jag tycker att det är sååå fint! =)
  • Barret

Det är snörning på min klänning också, visst är det väl toppen :o). Det bästa tycker jag är att man verkligen kan få klänningen att sitta riktigt snyggt med snörningen!

miss u skrev 2008-11-25 16:10:06 följande:

Tack! Den var den första klänningen jag såg när jag kom dit, och var även den sista jag provade. Testade flera andra där emellan, men var ingen som var lika bra. Eftersom jag låg mellan två storlekar (som vanligt) kunde jag få snörning bak om jag köpte den hos skräddaren. Hon skulle då beställa den mindre storleken för då blir det snyggt med snörningen. Snörning är ju även bra om man går upp eller ner i vikt. Gillar snörning.
  • Barret

Tjenare tjejer,
    Jag har varit i Tyskland på tjänsteresa nu i veckan, men nu är jag äntligen tillbaka vid "spakarna".

Tessisen:
    Jag har sagt till sambon att vi är ett gäng från jobbet som ska ha tjejkväll den 24 januari och han verkar ha gått på det. Jag har sagt att han inte får vara hemma så förhoppningsvis hittar han på något... Jag får nog återkomma lite närmare när jag vet säkert att han har någon plan för dagen/kvällen...

• Barret

miss u:
    Jag kan nog förstå hur du haft det när jag varit borta, men nu kan du sluta oroa dig, jag är tillbaka :oD.

Jag tycker absolut att du kan säga till Marit att du inte längre vill ha henne eftersom ni hittat en billigare fotograf. Hon måste ju känna till att det finns konkurrenter där ute :o). Innan ni skrivit kontrakt så finns det alla möjligheter i världen att ändra sig!

• Barret

Det har droppat in några nya här i tråden (har inte riktigt fått kläm på alla eftersom jag varit borta men..) VÄLKOMNA!!

• Barret

Jag har också fullt upp på jobbet just nu men det är skönt att få lite avbrott och tänka på bröllopet ibland mellan varven :o). Håller tummarna för att det löser sig bra med fotograferna. Borde inte vara något problem att posta kontraktet sen ju!

miss u skrev 2008-12-01 08:12:45 följande:

Skönt att ha dig tillbaka. Visserligen har jag massor att göra på jobbet, så jag ska försöka att logga in så lite som möjligt. Vi har inte hunnit kolla med den andra fotografen om hon/han kan ta kort på oss, så det måste vi ju kolla det först innan vi bokar nån. Därför måste vi ju fika med Marit idag, men inte skriva kontrakt. Fast det borde ju gå och posta kontrakt om det skulle bli så. Egentligen tycker vi att Marit kostar lite för mycket, så vi ska höra om hon kan gå med på att justera priset lite. Vad hade du ställt för frågor till henne? Jag har inte hunnit förbereda nåt än.
Svar på tråden Västeråsbrudar 2009 del 2