Inlägg från: Juni09brud |Visa alla inlägg
  • Juni09brud

Västeråsbrudar 2009 del 2

Hej

Får man vara med här? Jag gifter mig den 13/6-2009 i Sevalla.
    Har ni något förslag på billig bröllopstårta?
    Jag och min blivande har två små barn,6 mån och 2 år.Det är inte det lättaste att få till ett bröllop då.Men det går. Nu är storasyster på dagis och lillebror sover ute i vagnen.Så jag surfar runt här.

• Juni09brud

Tack Miss U
    Bra ide med Maxi. Jag har gjort en stor chansning.Jag har beställt min klänning från Dreambride.se. En av deras fyndklänningar.(Den ligger i mitt galleri).Fyndklänning innebär att man får den som den är utan justeringar.De såldes så billigt eftersom klänningarna var med på en visning i helgen.Så HOPPAS att den är utan skavanker nu.Jag resonerade som så att jag köper klänningen för tot 4400kr och säljer den sen för ca 3000kr. Då har jag kommit billigare undan än om jag hyrt klänning..... Jag var inne och provade denna klänning på Ursula stl 44. Den var alldeles för stor men jag fick i alla fall se hur den såg ut live.Vad tycker ni om den?

• Juni09brud

Miss U:Jag har inte fått klänningen ännu.Visningen som den skulle vara med på var i helgen.Innan jag beställde klänningen så surfade jag runt och sökte på kommentarer om Dreambride och alla som beställt därifrån var nöjda. Men lite läskigt är det såklart.Du får jätte gärna skriva in mig på er lista över vigslar. Min är som sagt 13/6 i Sevalla kyrka och fest i Sevalla bygdegård. Vårt tema för festen är att det ska vara lantligt.Jag ska tex har blommor i håret och buketten ska bestå av sommarblommor.Vi har dessutom en plan på att åka veteran traktor från kyrkan till festen.Det kan bli en rolig kontrast mot våra fina kläder.

• Juni09brud

God Morgon på er. Har precis lämnar vår dotter på dagis och redan nu sitter jag här framför datorn.Är det någon som har erfarenhet av guldsmeden Lennart i Tillberga?
    Den här veckan kommer förmodligen min klänning.SPÄNNANDE!! Alldeles nyss så postade vi alla inbjudningar.Då känns det verkligen att det är snart som det smäller!!!

• Juni09brud

Lindybell: Jätte läckra.Var han prisvärd?

Svar på tråden Västeråsbrudar 2009 del 2