Västeråsbrudar 2009 del 2
Igår fick jag hem min tiara, åh vad fin den är! Vet ju inte exakt hur den ska sitta eftersom jag inte varit hos frisören ännu, men den gnistrar och är fin och får mig känna mig som en prinsessa. Jag undrar hur det kommer kännas när håret är fixat och klänningen sitter på plats... *Gahhhh* :o).
miss u och catarinaw:
Vi ska köpa tårta från Chantals och den kan jag lova var riktigt smarrig. Dyrt var det inte heller, har för mig att det kostade 35 kronor/bit men det kan ha varit 40 kronor/bit och sen 150kronor för hyra av ställning... När vi var där och beställde fick vi en provtårta också (som ingick) och ja, jag har ju pratat om den tidigare, den är sååååååå god *längtar till tårtätandet på bröllopsfesten*
MoonGirl:
Jo vi har varit med och budat på ett hus, men här i stan kan man tydligen vara med och buda på ett par hus innan man slår till. Jag har några inspanade "offer" just nu, så vi får väl se hur det känns på visningarna! Håll tummarna om du kan.
Det är ju alltid så mycket man vill göra när man flyttar till något eget. Jag vet ju hur det var när vi köpte lägenheten och ett hus är ju oftast lite större och lite mer jobb på en än ganska renoverad 3:a. Hoppas ni boar in er snart!