Västeråsbrudar 2009 del 2
Man får tacka. Jag ska försöka koppla in mammas högtalare till datorn så jag kan lyssna på den imorgon. Annars får det bli på söndag när vi återvänder till Västerås!
Man får tacka. Jag ska försöka koppla in mammas högtalare till datorn så jag kan lyssna på den imorgon. Annars får det bli på söndag när vi återvänder till Västerås!
Åh, hade ni Båtlåt under vigselakten? Vi har funderat massor på den och tycker den är jätte fin. Jag har seglat väldigt mycket under min uppväxt så det är en stor del av mig, men vi är lite rädda för att den är för sprallig för att ha under vigselakten.. Fast å andra sidan, det kanske bara är bra?
Ja vi kommer antagligen ha någon disney låt också, instrumental med blås. Vi står och väger mellan "Bridge over troubled water" eller "Båtlåt". Såå svårt att välja!
Jag tycker det är bättre att skicka ut ibjudningarna lite för tidigt än lite för sent... Bara man bestämt sånt som var, när och hur :o). Vi skickade ut våra till jul och gifter oss 2 maj. Ca 4,5 månad i förväg. Kändes ganska lagom.
Hej hej :o)
Vi skickar saker ibland mellan USA och Sverige och det kan ta riktigt lång tid. Två veckor ska man nog räkna med i alla fall, om inte något mer. Tror inte du behöver oroa dig riktigt än, postgången är nog bara seg.
Igår var jag till min frisör. Jag hade med en hel hög med grejer eftersom jag är lite speciell med hundra allergier... Så schampo, balsam, smink, tiara, löshår och en hel bund med andra hårgrejer... Vi gjorde en lite tillfällig håruppsättning och så fick hon testa mitt smink också... Jag kände mig som en prinsessa. Jag undrar hur jag kommer känna mig på min bröllopsdag *ler och längtar*
Jag går hos Malin på Salong Johnas. Hon är toppen.
åh, varför blev det sådär nu då... suck...
Cordula:
Du kanske ser vad jag skrivit till dig i meddelandet ovanför.. men detta var vad jag svarade:
"Lugn bara lugn, du kommer dit också" Har du bokat friör nere i Västervik?"
Spännande diskussioner ang. olika städer... Vi har inte pratat så jätte mycket än om var vi vill åka eller när för den delen, vi är ju helt inne på hus just nu så jag misstänker att många semesterdagar kommer tillbringas där med att fixa och trixa, om vi nu hittar något hus :o).
MoonGirl:
Det blir en ganska romantisk uppsättning med lockar. Ganska hög/stor bak på huvudet, tiaran ska som luta mot håret om du förstår vad jag menar? Mitt hår är ganska tjockt och det ser ut som massor med hår om man bara fönar det på rätt sätt. Den ska vi ha i lite löshår för att få lite längd på håret.. Ska bli kul att se det riktiga resultatet i maj!
Ja det var helt underbart att vars hos frisören, man blir alltid så piffig. Jag hade inte så mycket tänkt sist jag var och klippte mig men vi pratade lite då och min frisör tyckte att jag skulle köpa löshår så jag köpte en förpackning med klipps, kostade runt 5-6 hundra. Verkar vara smidigt och ganska lätt att få i och ur. Jag har ingen bild med mig, men vi hade ju pratat lite om det innan och sen testade vi lite. Klänningen beskrev jag bara, det räckte.
Kan inte du och din kompis träffas och testa lite någon dag då? Så får du väl testa med klänningen och allt sen...? Hon behöver ju inte sätta upp håret perfekt utan bara så ni ser att ni tänker lika....
miss u skrev 2009-02-11 08:06:01 följande: