Västeråsbrudar 2009 del 2
mysan31: Jag har inte hört om det ska bli någon bröllopsmässa här i lilla Hallsta i början på mars.
mysan31: Jag har inte hört om det ska bli någon bröllopsmässa här i lilla Hallsta i början på mars.
miss u skrev 2009-02-18 07:03:37 följande:
Barret: Vad ska ni ha för tårtställning från Chantal´s? En tårtställning som gradvis blir högre i en båge eller en annan variant?
miss u: Mail till dig!
miss u: Jag ringer dig när jag har pratat med sambon!
miss u: Har ni kollat upp något mer om Paris-resan? Ville ni bo nära Eiffeltornet? Om ni åker till Paris så måste ni gå och se Sacré-Coeur i området Montmarte. Det som är mycket jobbigt där är alla försäljare som står bakom kyrkan och dyker på en. När vi var där så var det typ 10 st som stod där och ville måla av en.... suck! De bara dyker på en.... känns inte så kul att bli "anfallen" så där... men om man är på sin vakt, så ska det gå bra. Man får gå snabbt förbi dem bara. Jag har en rese-pocket om Paris, någonstans här hemma =) så om du vill ha lite tips på sevärdheter så kan jag kolla upp det!
Rebellen75: Skriv gärna och berätta lite mer om Island om du vill, vad som kan vara värt att besöka om vi åker dit. Vore bra med lite tips =) ska ni åka någonstans på bröllopsresa?