• Elide

Västeråsbrudar 2009 del 2

Rebellen75 skrev 2009-02-05 20:21:21 följande:
    Fast jag inte varit på jobbet på hela veckan tycker jag att dagarna bara flyger iväg. Går på smärtstillande så jag måste tänka på när jag tar medicinen för att sedan kunna köra bil. Man vill ju inte orsaka någon olycka.
    Ojdå, har du gjort illa dig, eller?
    Alltd jobbigt detta med smärtstillande. Sätter sig i knoppen direkt.
    Dagarna blir lätt att flyta samman när man är hemma. Man blir lite dagvilsen tillslut.
    Är också hemma om dagarna. Har varit det ett tag nu så man vänjer sig någorlunda vid det.
  • Elide

Usch låter inte roligt. Hoppas det går bra att börja jobba på måndag!

• Elide

Kan nån dra tiderna som är på söndag för mässan? Orkar inte leta igenom alla sidorna vi skrivit.

• Elide

Vad duktig jag är på stavning i dag då. Får skylla på för lite sömn..:)

• Elide

Barret: Den var är så fin på piano. Kan verkligen höra hur den skulle låta i kyrkan. Man får gåshud när man tänker på det. M2b tycker den är perfekt. Så nu har vi det klart också. En till sak att bocka av.

• Elide
    Rebellen75 skrev 2009-02-06 17:58:41 följande:
    Måste bara avreagera mig. Var in på Bronsils hemsida helt VÄRDELÖS. Man måste helt enkelt ta en tripp dit istället.Finns en guldsmed i Tillberga med som jag ska försöka leta på och se vad han kan hitta på.
    Ja, jag har också varit in på deras sida. Tycker inte alls att den är logiskt upplagd. Så det gjorde mig lite putt. Blir nog att vi fixar ringarna här i stan istället.
  • Elide

ologisk ska det vara ju. Usch vad jag skriver dåligt...:(

• Elide

Strunta i det sista inlägget. Vet inte vad det är jag håller på med. Ska nog försöka sova lite snart. Märker att huvudet inte är med...

• Elide

Ses imorron, på mässan ni Brudar som ska dit!!!

• Elide

Har en fråga nu ang inbjudningarna som jag nu sitter och filar på.
    Vi har nöjet att inbjuda

Herr & Fru Fredriksson

att övervara
    vigselakten mellan

Therese
    och
    Mattias

Lundby Kyrka, Västerås
    den 18 juli 2009 kl. 14.30

Bröllopsfesten äger sedan rum
    på Stadshotellet i Västerås

Klädsel: Mörk kostym

Men har en fråga ang detta mellan mattias och Lundby Kyrka, tycker ni att det ska vara ett "i" med eller kan man skippa det?

• Elide

Tack Barret för din åsikt. Håller med dig. Ska skippa "i". Ser mycket bättre ut utan.

Snygg tiara och snygg uppsättning. Den passade dig. Blir nog väldigt fint om detta nu bara var en testuppsättning. Vad kommer då inte den riktiga uppsättningen bli.

• Elide

Barret: Grattis till huset!! Va härligt och så får ni flytta in till sommarn kunde ju inte bli bättre. Lycka till!

miss u: Håller båda tummarna hårt på måndag när du ska dit! Hoppas allt går bra!!

Moongirl: Krya på dig! Ta det lungt och vila.

Kan informera er om att igår var jag och min m2b och registrerade en presentlista på C----a. Va lite spännande att gå och kolla på saker man ville ha och skriva upp det. Kanske inte får så mycket av det men nått iallafall.

• Elide

Mycket att läsa här. Har inte varit så aktiv på sistone.

Moongirl: Vi vet inte riktigt om det blir någon bröllopsresa. Beror på pengar. Har vi lite pengar kvar så blir det en kryssning till Riga eller Tallin kanske. Annars om det finns en del pengar kvar så blir det kanske Italien. Passsa på att träffa m2b's släkt.

Välkomna alla nya. Här är en till som har köpt sin klänning på Ruths. M2b köpte också sina kläder där.

Inatt hade jag min första riktiga mardröm om bröllopet. Allt gick bara åt helvete helt enkelt. Pianisten ville inte spela de låter vi ville. Fick byta lokal. Massa av hopp i sista stund. Trycksakerna var inte utskrivna. Fick gå ner för kyrkgången i blött nytvättat hår och inge smink. Usch, säger jag bara. Vill inte ha fler mardrömmar. Vaknade med ett ryck efter det och var helt kallsvettig. Nån annan som haft mardrömmar?

• Elide

miss u: Lycka till! Tror det kommer att gå jätte bra. Är ju många som håller tummarna för dig. Då kan det bara inte gå dåligt!!!

Svar på tråden Västeråsbrudar 2009 del 2