• MoonGirl

Västeråsbrudar 2009 del 2

Jag menar förstås Schalins ringar.... skrev lite fel

• MoonGirl
    Barret skrev 2009-01-13 11:28:00 följande:
    Hejsan och tack :o)Jag har gått ditt mail, har bara inte hunnit med att fixa det ännu. Hinner nog inte idag och i morgon heller men sen börjar det lugna ner sig lite igen! Hur är det med dig annars då?
    Ingen fara, fixa det när du har tid! Jag kommer inte att kunna greja med monogrammen förräns i slutet på januari, för jag har packat ner alla bröllopsgrejer i en kartong och kartongen ligger just nu i huset .

Allt är bara bra här! Har varit nere på stan idag och kollat på vigselringar Kul, kul!

Bröllopsplaneringen går sakta framåt här, känner att jag måste flytta innan jag kan ta tag i planeringen ordentligt. Idag ringde min frisör som ska fixa min bruduppsättning och hon frågade när vi skulle fotograferas (hade glömt att tala om det för henne). Vi kom överens om att jag skulle komma till frissan kl 8.30 på vår bröllopsdag. Sedan har jag bokat en tid för konsultation, ca två veckor innan bröllopet, så nu är det fixat i alla fall.
  • MoonGirl

miss u skrev 2009-01-16 05:07:57 följande:

Hej pa er dar hemma!Nast sista dagen har i Thailand. Kanns bade bra och daligt. Lite skont ska det allt bli att fa komma hem.Igar hamtade vi ut vara klader!! Dom blev jattefina! Tror vi varit hos skraddaren runt 7-10 ganger och provat eller bara druckit ol. Klanningen blev inte riktigt som jag hade tankt mig, men jattefin anda. Far se till att lagga ut nan bild sen nar jag kommer hem.For mig skulle det funka med fika pa onsdag nasta vecka, iallafall som jag vet nu. Skulle vara kul att traffa alla igen.Barret: Bra ide med hotellrum. Kanns ju lite lyxigare. Kan du inte kolla hur mycket det kostar? Kanns dock lite porrigt att hyra hotellrum per timme eller vad det blir, men vad gor det. Dags att pressa lite i solen. Ha det gott!
    Hej!!

Hoppas ni har haft det bra i Thailand!!

Jag är jättenyfiken på din klänning! Du får ta kort på klänningen när du kommer hem sedan!!!
  • MoonGirl
    Tessisen skrev 2009-01-16 13:32:26 följande:
    Usch här tryter verkligen motivationen och lusten att ta tag i bröllopsplaneringen. Måste verkligen ha en fika på onsdag. Vet inte om jag kan på lördag. Vet på onsdag förhoppningsvis.
    Nej, vad jobbigt att inte motivationen infinner sig riktigt....

Säg till om du har tid/lust med en promenad snart!!

Går det bra att läsa psykologiböckerna? Säg till om du behöver någon hjälp. Jag har ju läst den där kursen förut...
  • MoonGirl

Om vi inte ska till huset och greja eller packa ner allt i kartonger inför flytten den 24/1, så följer jag gärna med och fikar! Det skulle vara så kul att träffa er igen! Jag kan lämna besked i början på nästa vecka!

• MoonGirl

Igår var jag och köpte ett träningskort, blir Nautilus-träning!!!

• MoonGirl
    mysan31 skrev 2009-01-16 23:18:29 följande:
    moongirl: Vad fick du betala för natulius kortet,är det för ett år...Känner att jag ochså måste ta och börja träna...Även jag har lagt bröllopsplanerna åt hyllan ett tagöver julen och känner att jag måste komma in i det nu...Jag måste börja med mina inbjudningskort och skicka dom snartkänner jag...Vi har satt den 10 april på o.s.a datum...
    Jag fick betala 2200 kr för mitt träningskort och det är ett årskort och då ingår gymning, spinning & simning. Jag köpte kortet i Hallsta och ska träna där
  • MoonGirl

Hej brudar!

Jag har varit på stan och tittat på vigselringar! Jag har fastnat för Schalingsringarna! De är superfina!

Den ring som jag har fastnat för finns i mitt bildgalleri. Funderar starkt på att välja den. Min blivande man måste naturligtvis följa med och titta på ringen också och godkänna mitt val.

Vad tycker ni om ringen?

Nu till min fundering... vår förlovningsring är i en "kupad" modell och jag funderar på att ha en ring som också är kupad och samma bredd & höjd som förlovningsringen för att den ska matcha ihop bra. Denna bid på ringen som finns i mitt bildgalleri har samma bredd och höjd som min förlovningsring och i kupad-modell. Det borde väl se bra ut att ha det så? Jag provade också ringar som hade större bredd och höjd och mer i rakare modell och det såg bara så konstigt ut att ha det så tillsammans med förlovningsringen....

• MoonGirl

Oj oj vad ni skriver!! Kul att läsa!

Barret: Vad kul att du gillade ringen! Det blir nog den ringen om Mikael godkänner den. Ska ner på stan någon dag, så får han följa med och titta på den. Sedan tänkte jag beställa den över nätet, för det var billigast att beställa den över nätet. Det är en Schalins-ring. Vad kul att höra att du har gått ner så mycket i vikt! Grattis, vad kul! Själv så kämpar jag på också och det går riktigt bra. -5,5 kilo! Idag har jag och sonen promenixat till Hälla och shoppat sedan gick vi hem. Det blev en promenad på 4 timmar! Om två timmar ska jag iväg och simma!!!

miss u: Välkommen hem!!!! Hoppas ni har haft det underbart i Thailand! Vill se din klänning!

Jag vet inte ännu om jag kan komma på fikat imorgon, onsdag. Men om jag kommer så blir det nog att jag tar med mig Erik, om det är OK för er? Mikael måste nog vara i huset och greja det sista innan vi flyttar in på lördag och då kan han inte passa Erik. Det vore väldigt kul att se er, det var så länge sedan sist! Bredbar blir jättebra och där har de barnstolar också .

Barret: Har du hunnit fixa pdf-filen åt mig?

• MoonGirl

F r o m lördag den 24/1 så kommer jag inte att ha internet på ca 2-4 veckor. Bara så ni vet. Jag kanske kan gå och låna internet, vet inte ännu. Men om jag inte är så aktiv här i forumet så vet ni varför.....

Svar på tråden Västeråsbrudar 2009 del 2