Uppsalabrudar 2009 - del 2
Är i desperat behov av skräddare! Har någon något råd?
Är i desperat behov av skräddare! Har någon något råd?
Jag måste bara lägga in ett nickande. Jag håller med, jättedåligt! Jag som gillade en av klänningarna där och ville prova... den var ju inte kvar...bortread. Jag vet att man kan hyra herrkläder på HeFa brud& Fest på Ga uppsalagatan och bröllopsgården i Vittinge!
Vi håller på att leta efter trubadur alt dj till festen... sen är det även bröllopsresa som är i planeringsstadiet... funderar på Kenya! Skulle bli jätteglad för lite musiktips!
Jaaa! Nu har jag äntligen fått ok från en jätteduktig tjej som ska sjunga under vigseln! Känns jättebra!
Äntligen!!!!!!!!!!!har hittat en sömmerska som ska hjälpa mig med min klänning!
Välkommen endless love! Vi ska ha festen på Kaplansgården i gamla uppsala och har tänkt bli ca 50 personer.
endless love skrev 2008-12-02 16:56:07 följande:
Ring till Gamla Uppsala församling för att få mer infor,ation. Finns ingen bra hemsida. Sen är ju stabbygården helt underbar... www.stabbygarden.se/ men vi kände att den var lite liten för dans. Vi valde mellan dem och www.dalbybygdegard.se/. Sen finns ju nationerna. Det bästa är att ringa runt till dem. Gå in på www.uu.se för att hitta telefonnummer. Några fler tips:
www.festvaningen.se/Festvaningen.html
www.eklundshof.se/festvaning/
www.galejan.com/bakf.htm
www.sunnerstaherrgard.se/index.php
Lycka till!
endless love skrev 2008-12-02 19:28:45 följande:
Jag vågar nästan inte ge dig råd i den frågan... han ska ju bara sy in lite i midjan till mig. Hon verkar duktig, men jag vet inte om hon är så duktig... Har hört att det finns en duktig tjej i Gotsunda... kan inga detaljer men sök på sömmerska på eniro, så finns det några att välja mellan!
endless love skrev 2008-12-03 16:43:00 följande:
Heja midsommarbrud09! det var på tiden att du hittade hit! Vilken fin blombukett du hittat...google kanske?
Det var en läcker ring! Jättefin! Nu vill jag be om lite råd... sitter här med inbjudningarna... var sjutton ska man sätta gränsen när det gäller att bjuda vänner? Hur har ni andra gjort?
F A M E skrev 2008-12-06 21:37:05 följande:
Sobeit; arbetskamrater säger du... hur väljer du bland dem?
Jättefin tårta Midsommarbruden09! Önskar det var någon som gjorde laktosfria sånna...