Uppsalabrudar 2009 - del 2
God Jul!! Och glöm inte att ta er tid att sitta ner, titta på granen och insupa julens dofter!
God Jul!! Och glöm inte att ta er tid att sitta ner, titta på granen och insupa julens dofter!
hur gör ni...? Är på gång med inbjudningskortsdesign just nu... Vi har tänkt att önska oss hjälp till smekmånad ist för ev paket. Skriver man det på inbjudan eller tar man det muntligt?
Har oxå tänkt på det men ... Det är svårt att lägga i en extra lapp i vår inbjudan då man "drar" ut inbjudan ur ett kuvert från sidan lixom...hmm..svårt att förklara. Men summa summarum så finns det ingen plats för en xtra lapp.
F A M E skrev 2008-12-28 13:23:21 följande:
Vi skippar oxå värdpar och har "bara" en toastmadamme. Vi vill ha ett enkelt bröllop.
Lät som en bra idé... med uppdelning. Och vi har ju bestämt inga barn...och det ses inte med blida ögon av nära släkt...vissa kör t.o.m silent treatment...(stavas det så )
F A M E skrev 2008-12-29 21:32:06 följande:
Midsommarbrud! Hur bidde inbjudningarna?
Hej!
Några tips...
- Bridal outlet i Sthlm, bridaloutlet.se (Superservice!)
- Cinemac (service och billig OCH! bra fotograf!)
Du har hela våren på dig! Stressa inte utan njuuuut!
Gått Nytt år!
Konstigt...jag var i kontakt med lena på taket för bara typ två tre veckor sen och vi ska träffas i januari för att bestämma menyn till bröllopet...
Gott Nytt År allihopa! Nu är det VÅRAT år!
Å så härligt! Jag blir så avundsjuk! Har varit i Las Vegas själv och alltid velat komma tillbaka!
Nu är vi klara! Hade en jättemysig kväll igår. Det var en riktig romantikverkstad. Champagne och inbjudningskort. De blev jättefina! Samarbete på hög nivå! Mysigt!
Ska göra mig redo för mässa nu! Vi ses väl?