Uppsalabrudar 2009 - del 2
Jag är faktiskt med där och JAG HAR VUNNIT!!!!! Inga stora pengar men ändå, man blir ju glad för allt:)
Jag är faktiskt med där och JAG HAR VUNNIT!!!!! Inga stora pengar men ändå, man blir ju glad för allt:)
Oj, det var inte dåligt!!! Vad skönt det måste kännas!
Har inte kommit långt alls men har nästan bestämt hur inbjudningskorten ska se ut, har gjort ett prov ex. känns bra:)
Ska till och beställa tårta nästa vecka tror jag! Sen måste jag nog ta kontakt med restaurangen där vi ska vara och kolla så att den fortfarande är bokad, var så länge sen vi bokade så jag får såna där oroliga vibbar i magen, tänk om vi är missade eller nåt:) tänk vad mycket man ska gå och oroa sig för!!! mÅste nog ta och ringa kyrka också när jag ändå håller på:)
Är det någon som har erfarenhet av restaurang rullan/matikum? De har ju både restaurang och catering.
Vad skönt att höra att de har bra mat för vi funderar att boka dem:) Du får gärna berätta allt du vet, känner ingen som haft med dem att göra!
Vad härlig det låter, vill oxå.....:) Ha det så skönt!
Få väl hålla utskick på köp och sälj sen då för ett par skor skulle sitta fint och en del av färgtemat är rosa, klänning saknas oxå föresten:)
Ska föresten på bröllopsmässan på grand i stockolm den 31 januari, ska bli jättekul!
Äntligen är det min tur skrev 2009-01-12 11:48:20 följande:
deras hemsida är matikum.se tror inte de är samma som ultuna rest. men vad vet jag:)
Ok, vad synd! Det är ju alltid skönt och höra med någon innan vad de tycker/tyckte.
Idag har jag bokat tårtställning, såååå skönt att äntligen ha bestämt!!! Nu återstår bara utseende och smak..... Fick en lååååång lista med mig hem där alla deras olika smaker står, tur att man får provsmaka
Ja, just det glömde..... Det blev på brantingstorg
Är det någon av er som känner till bandet Too Much Monkey Business?