• F A M E

Uppsalabrudar 2009 - del 2

Har hittade du dessa silverlöpare någonstans?

Vargtassa skrev 2008-12-17 15:57:21 följande:
    [citat]
    Jag har oxå lite dukningspanik.. Å vi har dessutom mindre än två månader kvar! Jag tänkte ha vita dukar med en silverlöpare som ligger längs med bordet.
  • F A M E

De var en smart ide, den ska jag också kolla upp om de ev finns i våra färger. Har dock inte börjat prov dukat ännu, vill nog gärna vänta tills efter vi har berättat de för våra närmaste i släkten först.

lillfraggel1 skrev 2008-12-17 21:32:00 följande:
    Jag hade tänkt köpa lakan men de var på tok för genomskinliga. Alla märken/fläckar i borden lyste igenom. Jag köpte krossad sammet i metervara från Jysk. Det var lätt att klippa utan att det blev fula trådar som hängde. Lätt att tvätta och det bästa av allt snyggt och skrynkelfritt.
  • F A M E

Nu har vi hittat våra ringar, den jag hittade innan fanns de ingen dirket snygg match åt sambon tyvärr. Men denna som jag har lag precis upp i gallerit finns de. Dock så har vi inte kollat om den finns i Uppsalas butiker ännu.

Finns i stockholm i alla fall för inte så illa peng som tur är.

• F A M E

Tycker du, Tack vad kul att flera tycker den är fin.

• F A M E

Märket på ringen är schalins modell Europa exklusiv Turin är de. Sambons ring ser likadan ut fast utan stenar förstås.

• F A M E

Om jag inte skulle hinna och titta in imorgon.

Så önskar jag er alla en GOD JUL.

• F A M E

Jaha då har vi berättat för i stort sett hela släkten att vi ska gifta oss. Min sida fick reda på de på julafton och sambons sida på juldagen. Så nu kan vi sätta igång med den stora planeringen, äntligen tycker jag.

• F A M E

Har uppdaterat min sida nu och i samma veva hittade jag min klänning. inte så långt här ifrån för "bara" 3500:- tycker jag är ganska bra pris eller vad säger ni?

• F A M E

Fast långt här ifrån är ju ca 2 timmar ca

Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2