• F A M E

Uppsalabrudar 2009 - del 2

Trodde hela huset rasade i morse hemma hos oss.

Klockan var nog drygt 05 och plötsligt brakar de till i ena hörnet i vårat sovrum. En sådan där riktigt smäll, så man flyger högt upp.

Våran hylla vi hade ovan oss rasade ner med allt som var på. Glas gick sönder, böcker slog ryggsidan i och blev lite nötta, pärmar som låger huller om buller. Vilken röra, sambon fick 2 st pärmar på armen men inte mer, tack och lov för de. Igår morse hade vi lillan i sängen precis där, tänk om hon hade fått hyll kanten i huvudet då *hua* säger jag.

• F A M E
    Igia skrev 2009-01-09 15:02:37 följande:
    Änglavakt! Skönt att det gick bra trots allt. Min kusin var med om samma sak nästan. Väggen där deras lilla tv satt ramlade ner med tv och gjorde ett stort hål i väggen. Två dgr innan hade deras son precis flyttat in i egen rum. Hans spjälsäng stod precis där tvn landade...F A M E skrev 2009-01-09 14:58:01 följande:
    Hua vad läskigt. Jo änglavakt har vi nog alla i denna familj verkar de som.
  • F A M E

Ni som har småbarn här, hur kommer ni att göra med dem under middagen? Vi har en fundering på vem som ska få "ta hand om" dem under denna tidpunkt.

Någon som har tänkt något i dessa banor.

Har bara bröder och tyvärr ingen syster. Vi funderade på att ev ha ett barnbord men då måste ju någon vuxen sitta med där, vem ska man välja då???

• F A M E

Hmm så har inte vi sambons systrar en har ganska många barn den andra har inga alls. Sjävl har jag ingen syster, brödernas sambo tror jag inte är så pigg på de hela heller. Men dock så har vi grannar som skall vara med kanske man kan sätta småttingarna där då?? Känner att vi kanske får skjuta fram denna fråga tills vi vet vilka som kommer på bröllopet.

När skickar ni ut och när ska era gäster osa?

• F A M E

Oki vi är också inne på att skicka ut dem i feb. men osa 6-7 veckor innan.

HUr har ni fått för reaktion efter att ni har berättat att ni ska gifta er. Jätte många som har ringt upp och verkligen grund kollat att vi har bokat rätt datum. Vi ska gifta oss fre. den 31 juli. NEJJJJJJ de är inte fel datum jag lovar dig de. ahahaaahhaa

Sobeit skrev 2009-01-16 23:41:01 följande:
    Vi kommer att skicka ut inbjudningarna i samma vecka som Alla hjärtans dag är. Och sedan har vi OSA redan 19/4-09. Vissa tycker nog att det är tidigt, men jag anser att efter midsommar så försvinner liksom 1 hel månad att fixa saker.  
  • F A M E

Vargtassa: Önskar dig all lycka till nu, när eran slutsput är så nära. Du måste berätta hur allt gick sen osv.

• F A M E

Igia: jag röstar på klänning nr 2

• F A M E

Vi sitter också fast i våran planering grrrrrrrr. Eller rättare sagt bara jobbigt, alla som är lämpliga att passa barnen är dunder sjuka just nu. Jag som så hade hoppat på att vi ev skulle titta på klänningen eller ringarna och bestäma osv.

Är de inte sjukdomar så är de födelsedagar som är ivägen osv. *suck* Känner mig grymt motarbetad just nu i alla fall.

• F A M E

Vi har valt fredag den 31 juli som bröllopsdag, varför nja men, varför vara som alla andra. Dessutom så de tidigare lördagarna i Juli är vi uppbokade på av andra saker. Och vi vill gift oss just i julis slut så då passade de alldeles utmärkt med detta datum för oss.

Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2