Dekorationer - vad får det kosta?
Du kan göra massor!!!
Britt från IKEA har du ju redan fått tips om, de har även en panelgarding som heter FLYNN LINN som kostart 19 kr styck, 3 meter lång och 60cm (om jag inte minns fel) bred. Halvtransparent tyg, säsongens färger är rosa, svart och lila. De byter färger med jämna mellanrum. Iaf, fungerar klockrent som löpare.
IKEA är förövrigt ett mecka för dekorations-junkies som jag...
Finns som sagt GALEJ ljushållare som fungerar till små blommor också, 4st för 9:-. IRIS tygservett (vanlig vit) kostar 19:- för 4st. Där finns vaser, stenar, torkade blommor och färgade ljus till billiga priser, I'm lovin it för att citera en annan stor kedja.
Men annars finns det hur många idéer som helst...
Du kan:
Vända vinglas uppochner, i kupan lägger du en blomma, på foten ett litet värmeljus.
Använda snapsglas både som blomhållare/vas och som bordsplacering (skriva namnet på dem)
Använda frukter (Lime, päron, äpplen, citroner mm) som dekorationer, bordsplaceringshållare eller varför inte stoppa ner en blomma i dem.
Helt seriöst finns det hur mycket som helst... Jag såg bordsdekorationen du har tänkt dig, den är as-snygg! Jag har en del inspirationsbilder som du nog kan få lite uppslag från, om du inboxar din mail kan jag skicka några till dig.