Bröllopsresa till Bali,några bra förslag?
Hur länge ska ni vara borta? Jag skulle rekommendera att dela upp resan i minst två perioder. En period på bali och en på gili öarna. Gili är paradiset på jorden, jag skulle säga att dit skulle alla åka på sin honeymoon!!! Det är tre öar, olika storlekar, trawangan är störst, meno minst och air mellanstor, trawangan kan man bo om man vill ha bättre standard, personligen så tycker jag det är charmigare att bo lite enklare (tro mig - jag kan inte bo varsomhelst men ändå inte 5*)På Gili Air finns ett hotel - Hotel Gili Air, de har en hemsida www.hotelgiliair.com det finaste hotellet på den ön. Servcen är grym och rummen är kanonfina! Det finns inte ord för att beskriva detta paradis men - sol,bad, en av världens bästa snorkling m Nemo & hans vänner plus jättesköldpaddor, nyfångad grillad fisk vid stranden och goda paraplydrinkar i solnedgången, lugn o ro och HARMONI - det kanske säger någonting?
Ang Kuta på Bali, så gillar jag det, många gör det inte, mkt shopping, stor härlig strand m surfing, FINFINA hotell(sök på hotell på tex hotels.com eller agoda.com för att hitta bra erbjudanden) Finns ett ENORMT utbud!!
Jag älskar Bali, har varit där i tre omgångar (totalt 10 v) sen i juli... nu är vädret sådär men ändå ok, men i juli kommer ni inte se en regndroppe på hela tiden.
Ha en underbar bröllopsresa! (fråga på om d e ngt du vill veta )