Inlägg från: SaraPayam |Visa alla inlägg
  • SaraPayam

Augusti 2009 rullar vidare...

Vad bra att du har skapat en ny tråd för oss augustibrudar

Vart har ni planerat att åka på bröllopsresa? Har så svårt att bestämma oss...nån av er som vart i El gouna i Egypen?

• SaraPayam

Det är inte alls knepigt, det är väl klart att ni vill ha med er barnen Jag har vart i Turiket 3 ggr & älskar det verkligen. Vi har vart på Marmaris & Alanya. Helt underbara stället men väldigt olika. Alanya uppfattade jag som en mer partystad & Marmaris är mer lugn & mysig

• SaraPayam

Vi kommer att skicka ut våra inbjudningar i januari, men det är enbart för att vi har släktingar som är utspridda båda i Iran, Tyskland & Frankrike. Annars så hade vi nog skickat dem senare. Men håller verkligen med om att 6 veckor innan bröllopet är alldeles för sent att skicka ut inbjudningskorten, man vill ju hinna planera lite som gäst med & fram förallt i semestertiderna

• SaraPayam

Åååå jag längtar med, det ska bli sååå spännande att få höra allas kommentarer Hoppas bara p att de flesta av gästerna kommer

• SaraPayam

Den är snygg, men behöver du verkligen ha en väska?

• SaraPayam
    Goaste skrev 2008-12-04 13:18:48 följande:
    Att ha de nödvändigaste i. Har ingen tärna som kan ha väska åt mig men min syster får bära den undre vigseln och så.
    Jo det är klart. Vi har ju vårt rum i ganska nära, så vi kan ju gå dit & piffa till oss Men annars är den jättefin.
  • SaraPayam

W2B Blom skrev 2008-12-04 17:33:48 följande:

Vart ska ni åka på bröllopsresa? Vi vill till Italien men tyvärr kanske det är för varmt just den månaden, i så fall kanske vi istället åker början av september.
    Vi ska till Egypten Vi va med inne på Italien ett tag, men det kändes inte riktigt prisvärt, enligt oss. Man får mer för pengarna i Egypten & sen är vi båda historieintresserade med
  • SaraPayam
    Goaste skrev 2008-12-05 21:56:42 följande:
    Hur långt innan bröllopet ska man fråga värdpar/toastmasterpar? Innan inbjudningarna kommer ut eller?Hur har ni gjort/gjorde ni?
    Vi frågade vårt toastmasterpar redan i augusti när vi berättade för dem att vi skulle gifta oss De tycker att det är jätteskönt att de fick veta det i god tid osv
  • SaraPayam
    lönnsjö skrev 2008-12-08 23:38:25 följande:

Jag valde en väninna, som jag känner stort förtroende för och som jag vet kommer att hjälpa mig till 110 % den stora dagen.
    Åååå vad skönt med sånna vänner som man känner att man kan lite på till 110%
  • SaraPayam

Välkommen hit Vad kul att det kommer fler & deltar i våra diskussioner

vart gifter ni er?

Svar på tråden Augusti 2009 rullar vidare...