Augusti 2009 rullar vidare...
lund är ju jättefint
lund är ju jättefint
Jag tänkte beställa manchettknappar idag som m2b ska få i födelsedagspresent
Är det nån av er som har beställt ifrån den här sidan? www.saijtam.se/manschettknappar.php
Jo men jag gillade med knapparna på den sidan, de är lite annorlunda till skillnad mot de som finns i affärerna. Har i alla fall beställt dem nu, så får hoppas på att de kommer innan den 28:e i alla fall
De är med snygga, jag kan inte hitta dem som jag har beställt...hmmm konstigt...men jag skulle få dem på tisdag eller onsdag, trodde de
Välkommen
Hmmm, om man köper manschettknappar i en smyckesaffär, så brukar de ju alltid kunna ordna sånt, annars så kan du säkert köpa dem nån annan stans & sen lämna in dem....de brukar alltid kunna ordna sånt
Aha det kan man ju göra, hade inte en tanke på det
Det kan man ju med ha, men jag tycker att det är snyggt om det är ett set...(samma storlek) Men det gör du ju självklart som du själv vill
Det fanns ju hur mycket pärlor som helst på tradera
Hahaha det va ju ganska så smart Jag har lagt bud på ett halsband & ett par öronhängen på tradera Hoppas bara att de är lika fina i verkligheten som på bilden
Idag har jag fått manschettknapparna som jag har beställt De är jättefina & det är väldigt bra kvalite
Den ser snygg ut