Inlägg från: Miss Biii |Visa alla inlägg
  • Miss Biii

Tärn kris

Det kanske inte är så bra att ha en sådan person som tärna. Det är väl meningen att tärnan/-orna ska hjälpa till och stötta både i planeringen och under den stora dagen. Då måste man ju ha någon man litar på till 200%. Du får förklara detta för henne, så kanske hon själv inser att hon inte är så lämplig? Du måste ju tänka på dig själv i första hand.

När det gäller klänningarna så är det ju självklart att du ska bestämma. Modellerna kan ju vara ngt olika då alla har olika kroppar och inte kan ha vad som helst, men klart de ska vara någotsånär lika.

Lycka till, berätta sen hur det gått...

• Miss Biii

tror ändå att det är att föredra att ta hand om problemen innan än att ev få "fejsa" dem på den stora dagen...

• Miss Biii

hm, har för mig att jag sett den...påminn mig om handlingen...

• Miss Biii

Frukenob- Hur har det gått??

• Miss Biii

Ledsen för din skull, vill inte strö aslt i såren eller så - men det kanske är lika bra att den vänskapen iaf tar en paus? Hon måste nog ta och söka hjälp och reda upp sina problem. Och det är ingenting som ska drabba dina bröllopsplaner negativt. Nu har du EN tärna, jättebra! Så kan du se om den andra kryar på sig och blir fri från sina problem...

Lycka till med dina planer nu och med din tärna

Svar på tråden Tärn kris