• CeciliaA

Vad önskar du dig i julklapp?

Som rubriken lyder, vad önskar du dig?

Tänker mig att det här kan fungera som en inspirationstråd där man skriver vad man önskar sig så kanske man kommer på något mer man själv önskar sig eller en superbra julklapp till någon annan!

Så vad önskar just DU dig?

//Cecilia

• Svar på tråden Vad önskar du dig i julklapp?
  • ElinPierre

Köksassistent så jag kan baka massor av gott bröd!!

Har blivit strängt förbjuden att önska mig något till bröllopet, "vi har ju faktiskt pengarna" säger P.. Och visst har han väl rätt i det, men jag skulle tycka det var en kul julklapp med tex presentkort hos blomtjejen eller ett par fina örhängen eller så...

• Xaston

Upplevelser.
    Gärna något actinorienterat, eller en guidad takvandring jag såg i Packat och Klart.

• Lovecats
    Miafiahallonfjärt skrev 2008-11-28 10:39:06 följande:
    En ny telefon Flera bra böcker! träningskort
    Jag är med på det! Så sjukt roligt!
  • SnuttisSessan

Flera körlektioner...

• Dragonessa

Jag önskar mig några dagars ledighet med kock och diskare.. Själv skulle jag bara vilja krypa upp i soffan med en filt och bara insupa oset från julmaten och sen bi serverad.. skrattar

Nåväl, vad är väl en sån lyx mot.... suckar

• dfk

Jag önskar mig sköna tofflor, en ny morgonrock och
    en upplevelse el. ett presentkort.

• CeciliaA

puff

ingen mer som önskar sig något i julklapp?

Jag ösnkar mig en rosa laptop, en resa och en häst, billig och bra man är i drift.. :P

• missdrak

jag önskar mig dom nya skorna från reabook somsälps i januari och ska vara några kulor på undersidan så det ska hjälpa till att balansera sig tänkte att det ska vara ett bra tränings väg att gå gillar inte att springa på gym. skorna ska kosta ca 999kr

• Emmeli o Markus

jag önskar mej en hel natts sömn...

Men skulle inte tacka nej till en spa helg heller.. tänk.. två hela nätters sömn

Längtar efter vår stora Dag:)
Svar på tråden Vad önskar du dig i julklapp?