• CeciliaA

Vad önskar du dig i julklapp?

Som rubriken lyder, vad önskar du dig?

Tänker mig att det här kan fungera som en inspirationstråd där man skriver vad man önskar sig så kanske man kommer på något mer man själv önskar sig eller en superbra julklapp till någon annan!

Så vad önskar just DU dig?

//Cecilia

• Svar på tråden Vad önskar du dig i julklapp?
  • Miafiahallonfjärt

Nåt smycke är ju aldrig fel

• skille

Jeg ønsker meg en hund til og en babby:)

• Bluebride

1a önskningen är en ny mindre laptop

2a e lite ovanligare, vill att min mamma ska få uppleva några år som mormor, som hon kommer bli i mars, så hon få uppleva både sin dotterdotter och hennes dotters bröllop (som vi inte vet ens när det kommer bli)

• Snäckan08

Vuluspaljus, de doftar underbart och kommer i fina förpackningat. Eller varför inte lyxa till det med badskum från Molton Brown....

• SpookyandKira

Jag onskar mig en Canon Rebel XSi kamera! ^_^*

• blivandefrularsed

Önskar mig träningskläder och ansiktsprodukter

• Miisen

Jag önskar mig en pyjamas, en smörgåsgrill och pengar.

• Fjosok

Pengar den plastikoperation jag sparar till. och tja, en bra bok att läsa är aldrig fel.

Den ni

• Duchess

I år önskar jag mig ingenting. Jag har allt jag behöver, och mer därtill. Jag får fira jul med maken, min bror med familj och mamma&hennes make. Vi får god mat och tindrande ögon från en femåring och sjuåring.

Kidsen får julklappar - vi andra får ha trevligt i varandras sällskap och kanske en extra slant till Läkare utan gränser. Och kanske har vi råd att köpa oss en ny TV efter jul. Den gamla, en 21" från 1994, la av för några veckor sedan

• Fly by night

Vandringsklassikern:
    Meindl Island Lady Pro MFS

Skomakaren tyckte inte längre det var värt att sula om mina nuvarande igen...

• Nibla

-Nån väldoftande duschgel
    -Presentkort i nån pysselbutik
    -Boken "De Välvilliga". Den diskuterades idag i "Efter 10" med Malou von Sivers. Verkar vara en gripande bok som utspelar sig under 2:a världskriget.

• Superstarfia

en förlovningsring.. :P

• Rebellen75

Smycke, spa dag, eller hemma spa går det också. Tycker det är så svårt att önska sig saker för jag är så himla dålig själv på att köpa saker.

Nu är det så att imorgon är det min födelsedag därför kan jag önska mig mycket ;-D

• Melis

Firar inte jul men jag kan väl önska mig ändå så kanske jultomten är snäll....

Värmespolar (kermiska från babyliss)hm kom på att jag klippt av mig håret

Ett jobb (då avsäger jag mig julklappar, presenter och gåvor för flera år framåt)

En baby(vilket förutsätter att det oavstående är uppfyllt)

• Sisterfromhell

Jag önskar mig en liten Fru Nilsson. Vore typ min högsta önskan om tomten kom med det...

Svar på tråden Vad önskar du dig i julklapp?