Inlägg från: Communityansvarig |Visa alla inlägg
  • Communityansvarig

PLUS.tjänsten igång.

Hallå kära medlemmar. Den länge efterfrågade PLUS- tjänsten är nu igång här på Bröllopstorget. Som ni kanske sett på startsidan får man som bonus också vår exlussiva Bröllopsbok om man är en av de 50 första att registera sig, ännu finns några chanser kvar... Glad

• Svar på tråden PLUS.tjänsten igång.
  • Communityansvarig
    Emmeli o Markus skrev 2008-11-28 13:51:01 följande:
    Men kom den gång först nu?! Jag skaffa de för flera dar sen.. Fick hem räkningen idag.. Hur får man reda på om man va en av dom 50 första?Mvh
    Visst, det har varit igång en tid, men det är inte så många som nappat, tänkte det var läge  att puffa lite för det ifall man missat informationen på startsidan Och visst är du en av dom som får boken Emmeli o Markus det är bara att vi avvaktat lite med att skicka, men det kommer snart var så säker.
  • Communityansvarig
    Engla2006 skrev 2008-11-28 15:03:38 följande:
    oxå nyfiken om jag har fått en bok, skaffade det idag
    Jodå du ska också få en bokGlad
  • Communityansvarig

silvera skrev 2008-12-01 13:20:39 följande:
    Kul med extra smileys!Men fattas det inte en smiley med frack, och en med brudklänning ??? Det finns ju en gravidmage, så då borde det väl finnas några "bröllopssmileys"???Vi är ju ändå på BT!Kanske några bröllopsklockor, ringar, eller så...Bara lite idéer från mig, eftersom jag gillar smileys!

Bra förslag,{#lang_emotions_flower} vi ska jobba på det.

• Communityansvarig

Vi har inte börjat skicka ut dom än, men vi ska... idag. Och det finns böcker kvar. Gränsen är satt vid de första 50, och den är inte passerad ännu...{#lang_emotions_smile} 

• Communityansvarig

Kolla gärna att ni har fullständiga och färska adressuppgifter på era konton

Svar på tråden PLUS.tjänsten igång.