• Communityansvarig

PLUS.tjänsten igång.

Hallå kära medlemmar. Den länge efterfrågade PLUS- tjänsten är nu igång här på Bröllopstorget. Som ni kanske sett på startsidan får man som bonus också vår exlussiva Bröllopsbok om man är en av de 50 första att registera sig, ännu finns några chanser kvar... Glad

• Svar på tråden PLUS.tjänsten igång.
  • Emmeli o Markus

Men kom den gång först nu?! Jag skaffa de för flera dar sen.. Fick hem räkningen idag.. Hur får man reda på om man va en av dom 50 första?

Mvh

Längtar efter vår stora Dag:)
  • MrsWindh

Har inte förstått varför jag ska betala för att hänga här..
    vad är det som är så mycket bättre på plustjänsten???

• Emmeli o Markus
    MrsWindh skrev 2008-11-28 14:08:14 följande:
    Har inte förstått varför jag ska betala för att hänga här..vad är det som är så mycket bättre på plustjänsten???
    Du får plats med fler bilder, kan ha lite färg o så på din presentation, du kan vattenmärka dina bilder så ingen vill ta dom o massa ra saker.. jag var väldigt tveksam till plustjänsten när jag börjadee med familjeliv men nu kan jag inte fatta hur man inte kan vilja ha den.. Det som suget här på BT är att plus tjänsten är såå sjuk dyr Mycket billigare på FL!
  • MulleNuh

Ahaaa, ja men inte är det värt så mycket pengar som det kostar.. Ja det är MYCKET bättre på fl där man också kan köpa 1 månad bara..

Emmeli o Markus skrev 2008-11-28 14:15:13 följande:

Du får plats med fler bilder, kan ha lite färg o så på din presentation, du kan vattenmärka dina bilder så ingen vill ta dom o massa ra saker.. jag var väldigt tveksam till plustjänsten när jag börjadee med familjeliv men nu kan jag inte fatta hur man inte kan vilja ha den.. Det som suget här på BT är att plus tjänsten är såå sjuk dyr Mycket billigare på FL!
  • Emmeli o Markus

på fl skulle jag köpa det hur dyrt det än va så man kan vattenmärka bilderna på dottern! :)

• Communityansvarig
    Emmeli o Markus skrev 2008-11-28 13:51:01 följande:
    Men kom den gång först nu?! Jag skaffa de för flera dar sen.. Fick hem räkningen idag.. Hur får man reda på om man va en av dom 50 första?Mvh
    Visst, det har varit igång en tid, men det är inte så många som nappat, tänkte det var läge  att puffa lite för det ifall man missat informationen på startsidan Och visst är du en av dom som får boken Emmeli o Markus det är bara att vi avvaktat lite med att skicka, men det kommer snart var så säker.
  • Engla2006

oxå nyfiken om jag har fått en bok, skaffade det idag

• Communityansvarig
    Engla2006 skrev 2008-11-28 15:03:38 följande:
    oxå nyfiken om jag har fått en bok, skaffade det idag
    Jodå du ska också få en bokGlad
  • Troll1

Hurra, jag ska oxå få en bok då!

Jag tycker det är fördelaktigt att ha plus om man nu inte vill ha alla dessa intassande gäster hos sig nattetid.

• Pink Rose

jag har plus
    vad är det för bok man får

Svar på tråden PLUS.tjänsten igång.