• Troll1

PLUS.tjänsten igång.

Hurra, jag ska oxå få en bok då!

Jag tycker det är fördelaktigt att ha plus om man nu inte vill ha alla dessa intassande gäster hos sig nattetid.

• Troll1

Redaktionen: Lägg gärna till fler smileys, likt de på FL...

• Troll1

{#lang_emotions_gravid} Hihi, ja jag ser det. {#lang_emotions_plus} {#lang_emotions_innocent} Det var första gången jag haft alla. 

Längelevekärleken: Jag tror du går in på "min sida" inställningar ngnting. Jag har spärrat för sk "gäster", det gjorde jag med en gång. Du behöver inte ngt lösenord.

• Troll1
    silvera skrev 2008-12-01 13:20:39 följande:
    Kul med extra smileys!Men fattas det inte en smiley med frack, och en med brudklänning ??? Det finns ju en gravidmage, så då borde det väl finnas några "bröllopssmileys"???Vi är ju ändå på BT!Kanske några bröllopsklockor, ringar, eller så...Bara lite idéer från mig, eftersom jag gillar smileys!
    Hahaha! Jag trodde mina smileys i mitt inlägg gav en hint till redaktionen. Men du var mer rakt på sak sas. {#lang_emotions_baby} {#lang_emotions_nalle}
  • Troll1

Jag lägger in ett önskemål till red här i tråden;

Kan ni göra galleriet som på FL, med olika överskrifter så man ser vilka olika bildmappar som finns? Nu syns bara standard. Det är lättare att se om ens olika mappar finns på rad längst upp. Svårt att förklara, men som det ser ut på FL:s krypin/galleri i alla fall...

Svar på tråden PLUS.tjänsten igång.