• Flisa80

Favorboxar på E-bay

Har hittat underbara presentlådor på e-bay men undrar egentligen om någon som handlar via e-bay kan förklara hur det funkar... Är det lätt? Om det står "not speciefied" där frakten till sverige ska stå, hur vet jag då vad allt kommer att gå på slutändan? Är nerväs över att handla där och gå på en nit...

• Svar på tråden Favorboxar på E-bay
  • Flisa80

Det är mycket möjligt men eftersom jag aldrig handlat på tradera (heller) så kan jag faktiskt inte svara på det.

• Flisa80

FruHamberg: Åh vad bra du har svarat!! Paypal-konto har jag faktiskt redan och har använt en gång, så det kan jag nog med tror jag. Tycker du att den amerikanska och engelska skiljer sig åt på något sätt som gör att den ena är bättre än den andra?

Brudens mamma: Jag vet inte vilka lådor du har tittat på men många av de som jag var intresserade kostade INGENTING, bara någon eller några dolllar (beroende vad budet hamnade på). Då är det definitivt inte värt att göra själv... Ska ta din varning om porto på allvar, tack!

• Flisa80

Just det, glömde fråga: Det står "Buy it now" på endel, betyder det alltså att man inte budar utan bara kan beställa?

• Flisa80

Kom på en fråga... Priset som står vid t.ex. budgivning är ju ofta mycket lågt. Är det för EN eller för alla boxar, om det nu råkar vara 50 stycken... Hur vet man om det ä styckpris eller inte, om det inte står nånstans? Ja, maila och fråga förståss.... Brukar det vara så där otroligt billigt att man hamnar på några dollar för 20-50 stycken?

• Flisa80

Åh vad bra, tack så mycket för dina svar. Kanske återkommer... ;)

Svar på tråden Favorboxar på E-bay