Inlägg från: Brudens mamma |Visa alla inlägg
  • Brudens mamma

Favorboxar på E-bay

Det är en del du bör hålla koll på när du handlar på ebay. Bl a om dom skickar till sverige först och främst. Sen vad portot blir, det kan bli många hundra om det vill sig illa. Jag har också kollat på dom lådorna och många av dom är himla fina. Men för dom pengarna hade jag själv gjort en.
    Skall du mot förmodan handla på ebay så öppna ett paypal-konto. Himla bra att betala via det och dom flesta kräver det.

• Brudens mamma

Många av dom som säljer mycket på ebay har ett väldigt lågt utrops pris. Det är den delen dom betalar en viss procent till ebay på. Sen blir det i stället ett väldigt högt porto. Det är inte som att handla på tradera. Betalar du 33 kr i porto skall det sitta 33 kr på, inget annat.
    Som regel är det en box man budar på, annars så står det. Helt ärligt hade jag ett helvete i början. Jag blev så glad när jag hittade fina grejor för 0.01 dollar ;) sen blev det dyrt som fan.
    Men man lärde sig och jag är nu bästa vän med mitt lexicon på engelska.

Nu först fattade jag vilka du menade.......Jag trodde du menade dom stora som man lägger kuvert i, men dte är alltså dom små som ni ger till gästerna. Det kan stämma, dom kostar som regel inte många dollar.
    Hoppas du får rätt på det. Och jag säger som andra, maila vid minsta lilla fråga

• Brudens mamma

Glömde: Där e en rad där det står; Ship to....där ska stå worldwide om det ska komma hit

Svar på tråden Favorboxar på E-bay