Inlägg från: JustMeAndMyLove |Visa alla inlägg
  • JustMeAndMyLove

Tips om inbjudningskort?

Köpte hem massa fina papper på dollar i förra veckan! Blev så förvånad för de var exakt i de nyanserna som jag och M vill ha på bröllopet (mörkgrönt och rosa)
    Köpte lim och lite sånt med och gick glad i hågen hem. Tänkte att det blir juh otroligt billigt om man kan köpa grejerna där..

Men nu gör jag upptäkten - jag pysslar som ett dagisbarn! Det blir bara inte snyggt!
    Hur jag än gör så ser det jättefult ut. Det syns att det är hemmagjort, minst sagt.

Blev jättesur och funderar på att slänga grejerna.

Så nu undrar jag, vart i hela friden kan man hitta fina inbjudningskort som inte kostar mulltum?
    Jag har letat och letat på internet men hittar inte nått jag gilla!

• Svar på tråden Tips om inbjudningskort?
  • JustMeAndMyLove

Laris: De är jättefina! Jo det kankse är att jag ska göra så många lager och klistra och har storslagna planer på hur det ska se ut innan jag börjar :P
    Haha, jag säger och mitt bröllop :P

mamma68: ska kolla det! Kanske dyrare än dollar men jag vill så gärna göra fina kort. Det är ju nått folk brukar spara :)

• JustMeAndMyLove

Hehe, nä inte alla såklart men du ska se min mammas och min mormors kylskåp!
    Där är det allt från ultraljudsbilder till kort på studentfester :)

Jag själv (har ovanan) att spara ALLT i kortväg, brev, foton Något jag lider för nu när vi ska flytta :P

laris skrev 2008-12-01 21:26:54 följande:
    Tack! Men tyvärr så tror jag inte att folk sparar ens inbjudningskort.
Svar på tråden Tips om inbjudningskort?