September 2009 del 2
Hej på er!
Vår andra tråd stängdes och jag har inte hittat nån ny så jag startar en ny här.
Här är vår gamla
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3064867.html
Så nu kan vi prata vidare om allt och inget...
Hej på er!
Vår andra tråd stängdes och jag har inte hittat nån ny så jag startar en ny här.
Här är vår gamla
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3064867.html
Så nu kan vi prata vidare om allt och inget...
Nämen titta, en tråd om september -09, det passar juh mig o blivande maken perfekt. Nu har jag inte läst igenom alla gamla inlägg men jag hoppar in här iaf :)
Ni verkar ha hunnit så långt i planeringen redan. Vi har enbart bokat lokal, vigselförättare (vi skall gifta oss borgerligt) och musik till vigsel och fest.
Spånar lite på färgtema. Nougat och Lime lurar vi på.
Ska läsa ikapp lite nu :)
Förresten, har ni några bra tips på ingångs-/utgångsmusik till vigseln? 1 låt som vi har bestämt redan är Elton John´s Your song. Sen funderar vi på Nationalteatern - Bara om min älskade väntar.
FoF -åhhhh älskar den låten med national teatern, välkomen förresten
Känns som att det inte är speciellt många killar inne på denna sida men här är en.
Verkar som att det är massor att tänka på och jag vet inte om jag skulle orkat med alla dessa grejor och val. Är därför väldigt glad att vi har bokat in oss på svenska ambassaden i Paris i september. Vi håller det absolut hemligt för de flesta i vår omgivning, det är bara några stycken som vet om det eftersom de ska med oss ner.
Kommer att fortsätta följa er resa här på torget för man får riktigt bra tips på viktiga saker som vi killar kanske inte alltid tänker på
Åhh,, Paris vad spännande!
Jag tror att jag hoppar på den här tråden jag också. För oss är det dags den 5 sep.
Vi planerar ett mindre bröllop för den närmsta familjen (föräldrar, far/morföräldrar och syskon), men det är tydligen en del att fixa iaf! :)
Vi har bokat vigselplats och restaurang än så länge. Har kikat ut en ring och klänning står på tur härnäst. Har lagt in några favoriter i mitt galleri.
oj ...borta en dag och så händer det så mycket :)
läste att det var någon mer som var i startgroparna för inbjudningskort :)
Jag tar välkommet emot alla tips och inspiration för jag
tycker nämligen det är jättetråkigt...och samma med min man ;)
hmm.. musik är desto roligare:)
Vi ska ha temat ur forest gump som ingångs musik och come what may - från filmen moulin rouge som utgångssång :D
www.optimalprint.se/sv-SE/produkter/broellop/broellop-inbjudan/sida_11
här finns suuuperfina inbjudningar