• Svar på tråden September 2009 del 2
  • thildamy

thildamy skrev 2009-01-16 19:13:09 följande:

Hej alla !Jag har lite bekymmer...har hittat 2 ringar Kan inte välja vilken Schalins Passion "glimma" i vit guldSchalins Ouventyr i vit guld.har hittat 2 klänningar kan inte välja vilkenprovade på butiken här men nixa 11500 och 8500funkar inte i min budget så kopior för 2000 varför ska det vara så svårt...kika gärna in och titta i min box ska kolla så att jag har mina bilder där.

TesshjärtaFred skrev 2009-01-17 01:48:56 följande:

Du måste göra ditt galleri synligt för att vi ska kunna kika på dina bilder.
    Hej.. oj såg inte att jag inte valt det.. så tokigt av mig.. Nu kan ni kika in vill gärna ha respons av er!
  • TesshjärtaFred

thildamy: jag tycker att glimma i vitguld är finast och den klänningen som har en liten ärm, alltså den första av klänningarna.

Alla: Kolla gärna i mitt galleri på de klänningarna som är överst, två stycken, och säg vilken som är finast. Obs att jag inte ska ha det svarta bandet på den ena klänningen.

• TesshjärtaFred

Nu har jag även lagt in två bilder där jag har på mig de aktuella klänningarna, under starka bilder.
    Av någon anledning blir de på sniskan fast jag ändrar dem på datorn, så ni får luta på huvudet när ni tittar på dem.

• MTTM
    TesshjärtaFred skrev 2009-01-18 17:24:32 följande:
    Nu har jag även lagt in två bilder där jag har på mig de aktuella klänningarna, under starka bilder. Av någon anledning blir de på sniskan fast jag ändrar dem på datorn, så ni får luta på huvudet när ni tittar på dem.
    *en oktoberbrud smyger in för att kolla in vad septemberbrudarna håller på med* (hoppas det är ok!9

Tycker att den första klänningen (de bilderna där du hade dem på dig själv) var jättesnygg! Precis en sådan skulle jag också vilja ha!
  • carolaj83

thildamy -första ringen röstar jag på i guld

• carolaj83

TesshjärtaFred-absolut den första klänningen, enligt min smak

• thildamy

Hej... nu har jag hittat ytterligare en klänning Kan inte släppa sen modellen ur huvudet.. är det den rätta kanske då... kika in i galleriet SNÄLLA!!!
    Det är den som e "plufsig"
    (2 olika bilder från olika tillv. men både e ju av samma sort)

Tack för tipset om ringen carolaj83

• thildamy

Hej... nu har jag hittat ytterligare en klänning Kan inte släppa den modellen ur huvudet.. är det den rätta kanske då... kika in i galleriet SNÄLLA!!!
    Det är den som e "plufsig"
    (2 olika bilder från olika tillv. men både e ju av samma sort)

Tack för tipset om ringen carolaj83

• thildamy

oj det kom 2... nåja det blev lite puff*

• TesshjärtaFred

Thildamy jag röstar fortfarande på den med liten ärm.

Svar på tråden September 2009 del 2