• DanKat

Vi pysslar egna smycken!

Jag har nog tänkt göra ett armband som matchar halsbandet och örhängena jag har köpt. Det fanns inget armband som hörde till så jag har tänkt köpa likadana pärlor och glittrande saker så att jag kan göra ett som ser ut som att det hör ihop med dom övriga smyckena Har tänkt fara på stan ganska snart och har tänkt kolla då efter material Längtar!!!

• DanKat

Jag har tänkt kolla i en affär i stan som bara säljer pärlor och annat smyckesmaterial, jag hittar nog så jag blir nöjd där Föredrar oftast att se det jag köper i verkligheten innan jag betalar

• DanKat

Kirsto: Vad fin din krona blev! Du har inte en bild på bara den så man kan se närmare hur den ser ut?

• DanKat

Nej jag är inte medlem där. Annars hade jag kollat direkt!

• DanKat

Jag skulle nog påstå att jag inte "brukar" göra smycken alls om jag ska vara ärlig Har gjort det några gånger (ett antal halsband och något armband, och så ett par örhängen till en kompis en gång också). Men det är väldigt sällan alltså, pysslar som regel med annat än just smyckestillverkning. Men det är roligt när jag har något speciellt att göra Längtar tills jag ska sätta igång med armbandet!!

Svar på tråden Vi pysslar egna smycken!