• Med stor förväntan

Göra pulver gott?

Hej!

Hur gör ni för att få i er olika äckliga pulverdiet? Har tänkt att prova på att byta ut en måltid per dag.

• Svar på tråden Göra pulver gott?
  • Mörk Ängel

Går det inte att blanda i livet frysta bär?

• SnuttisSessan

Hur mycket lust jag än har att gå ner i vikt får jag bara kväljningar av pulverdieter och nutriletts bars smakar mest mjöl och det finns ingen chans att jag skulle få i mig en hel, möjligtvis en tugga eller två... Nej, mat och lite motion smakar bättre..

• capu

Vad använder du för pulver? Jag har provat gymgrossistens pulver och blandat med minimjölk i stället för vatten. Blir nästan riktigt gott

• Med stor förväntan

Jag köpte naturdiet med smak wildberry

• Linn74

Testa Modifast vanilj (Apoteket) och smaksätt själv om du vill med t.ex frysta bär (kör i mixer) eller kakao. Den är krämig och god. Av egen erfarenhet smakar pulverdieter med bär- och fruktsmak apa. Godare med typ vanilj eller choklad!

• capu

Har druckit naturdiet till och från ganska länge. Dem färdigblandade är tyvärr dyrare, men så mycket bättre. Både choklad och vanilj. Även deras smoothies är jättegoda.

• Duchess

Jag använder Cambridge. Deras soppor och shakes smakar faktiskt gott!

• Mrs Baom

Pulver är INTE gott, men bara att stå ut om man vill gå ner i vikt, jag gick ner 19kg med xtrawaganzas pulver. Och då bytte jag ut alla måltider mot pulver.. men det var det värt!!:)

Ltcka till!!

• gift09

Min syster mixar drycken som smakar choklad med en banan. Helt ok faktiskt

• mme Plantier

jag dricker naturdiet choklad och har nog förmodligen drabbats av ngn lättare störning pga godisbrist för jag tycker det är gott! ha ha.
    Usch, har nog hållt på för länge nu när jag tycker så..

Svar på tråden Göra pulver gott?