Göra pulver gott?
Hej!
Hur gör ni för att få i er olika äckliga pulverdiet? Har tänkt att prova på att byta ut en måltid per dag.
Hej!
Hur gör ni för att få i er olika äckliga pulverdiet? Har tänkt att prova på att byta ut en måltid per dag.
Cambridge smakar faktiskt RIKTIGT gott.
Håller med This is me now att cambridge är helt ok.Man kan krygga med kanel,kardimumma,eller vad som du gillar.
ja dricker cambridge o blandar den i mjölk ist för vatten, de blir mycket godare smak
momi boki skrev 2009-01-07 12:47:56 följande:
Har provat flera olika sorter, men måste säga; MODIFAST! helt klart bäst, god!!
Jag köper proteinpulver ifrån gymgrossisten. WHEY heter det och har massa olika smaker.. min favvorit är mintchoklad.
men jag blandar med minimjölk. Minten gör det mycket lättare att få ner och smakar inte alls som andra drycker.
Men dricker man denna ska man väl helst träna i samband.
en bra grej att göra är att dricka en sådan till frukost,käka en stor lunch med protein,kolhyderater och fett och sedan även ta en sådan till middag. frukt och nötter är ett bra mellanmål. Blir man hungrig tar man sig bara en till drink.
Mättar mer än vad man tror.
Carrod
Anser du att det är en bra produkt för pengarna? kollade på Whey 80 som kostar 575kr. Är det detta paket på använder?
Är det någon som har använt Anna Skippers produkter?
Glömde att fråga, hur länge räcker en påse på 1 kg med proteintillskott? Ex Whey 80
Jag brukar nu för tiden dricka Cambridge,(o ja de är sååå mycket mer mättande och godare än de alternativ som finns i "vanliga" butiker) men drack innan Allevo med chokladsmak. För att piffa upp den brukar jag blanda i en stark kopp espresso, lite kanel och blanda ut pulvret med stavmixer i varmt vatten istället för kallt Är jätte gott att göra den kall oxå men då även blanda i lite krossad is. Är gott att blanda chokladsmaken med en gnutta kanel, kardemumma och lite vaniljsocker
Jag har druckit Natur diet choklad, man lär sig att gilla det, först smakade det skit men nu smakar det rätt okej.
Dock "bantar" jag hellre med grönsaker och frukt, tar extra vitaminer som kostillskott och kompleterar med Esielts räliga Protec (proteinpulver) där man får hålla för näsan för att få det i sig, sjukt äckligt. Men jevlar man känner t.o.m att det funkar åtminstone.