• Mikabella

Göra pulver gott?

Jag brukar nu för tiden dricka Cambridge,(o ja de är sååå mycket mer mättande och godare än de alternativ som finns i "vanliga" butiker) men drack innan Allevo med chokladsmak. För att piffa upp den brukar jag blanda i en stark kopp espresso, lite kanel och blanda ut pulvret med stavmixer i varmt vatten istället för kallt Är jätte gott att göra den kall oxå men då även blanda i lite krossad is. Är gott att blanda chokladsmaken med en gnutta kanel, kardemumma och lite vaniljsocker

• Mikabella

Jag tycker att Cambridge är god! Särskillt om man gör mintchoklad smaken på varmt vatten !!

• Mikabella

Jag köper från www.viktklubben.se.

Lycka till. 2,5kg ixar du lätt som en plätt med en veckas renkur!

MonKuT skrev 2009-01-23 10:04:16 följande:
    Hallå!!! Var köper ni Cambridge?!?!jag behöver gå ner de sista kilona lite snabbare. Har gått ner ca 5 kilo. Behöver 2,5 kilo till, med dom måste neråt på en månad. Därför tänkte jag att Cambridge kunde vara något. HJÄLP!
  • Mikabella

Renkur är när man bara "äter" pulverdricka Om man väljer tex Cambridge så dricker man 3 soppor per dag, Allevo tror jag är 5. Tuff men effektivt o snabbt resultat. Man få passa sig efteråt bara! Lätt att kilon tickar på igen när man börjar äta "vanligt.

erika26 skrev 2009-01-24 16:50:57 följande:
    vad är renkur?
  • Mikabella

Jag köper frän en sida som heter www.viktklubben.se. Vet inte om det är den bästa, men för mig har det funkat smidigt o bra vid varje beställning.

erika26 skrev 2009-01-26 14:37:49 följande:
    Vart kan man köpa cambrige?
Svar på tråden Göra pulver gott?