• Taha

Vi med lila som färgtema Ny Tråd

Hej!

Såg att det tidigare fans en hel tråd för oss med lila som färgtema. Öppnar en ny eftersom den förra är stängt nu.

• Svar på tråden Vi med lila som färgtema Ny Tråd
  • Taha

Själv funderar jag på mörklila som färgtema. Mina brudtärnor ville ha gammelrosa på sig och jag tycker att mörklila då skulle vara en vacker färg som det rosa skulle kunna smälta in med.
    (Själv gillar jag nämligen inte rosa så värst).

I den här tråden tänkte jag att vi kan utbyta tips och bilder.
    Hur kommer era färgkombinationer, kort och framför allt dukningar se ut?
    Har ni tips på hemsidor eller egna bilder?

• Taha

Oj, jag har inte varit inne på ett tag så jag hade inte sett att någon svarat på tråden. Otroligt kul!

Hur har ni tänkt med dukningen?
    Vi väger mellan purpurfärgade och vita dukar.
    Jag har sett bild på en jättevacker dukning med purpurfärgade dukar och ljusa blommor (vita, ljusrosa, små lila inslag).

Eller vita dukar med blommor med inslag av rosa, lila och purpur.
    M2Bn föredrar det senare eftersom det är väldigt stilrent.
    Själv behöver jag kunna visualisera det först.
    Någon som har bra bilder på lila tema med vita dukar?

• Taha
    ozita skrev 2009-01-25 17:27:59 följande:
    Hänger på här! Vi ska ha lila, grönt och guld som tema. Är det nån som vet nån bra lila blomma som är ganska stor, som man kan ha i buketten? Vill ha en sån bukett som är i mitt galleri, men med vita rosor och en stor lila blomma. Och samma sorts blomma i håret. Vet bara inte vilken...
    Såg i en butil att det finns liljor i purpur.
    Första gången jag sett det faktiskt. Tydligen inte så vanligt med går att specialbeställa.
  • Taha

Hmm.. jag har upptäkt ett litet problem med bordsplaceringen på BT. Lyckades inte placera folk på kortsidorna. Eller gör jag fel?

• Taha

En liten bimbo fråga...hur funkar det med bubblorna? Vet du om de kan ge fläckar på kläderna? Är det helt vanliga såpbubblor som man köper i affären??

Svar på tråden Vi med lila som färgtema Ny Tråd