Vi med lila som färgtema Ny Tråd
Hej!
Såg att det tidigare fans en hel tråd för oss med lila som färgtema. Öppnar en ny eftersom den förra är stängt nu.
Hej!
Såg att det tidigare fans en hel tråd för oss med lila som färgtema. Öppnar en ny eftersom den förra är stängt nu.
Själv funderar jag på mörklila som färgtema. Mina brudtärnor ville ha gammelrosa på sig och jag tycker att mörklila då skulle vara en vacker färg som det rosa skulle kunna smälta in med.
(Själv gillar jag nämligen inte rosa så värst).
I den här tråden tänkte jag att vi kan utbyta tips och bilder.
Hur kommer era färgkombinationer, kort och framför allt dukningar se ut?
Har ni tips på hemsidor eller egna bilder?
jätte bra tråd! jag funderar på att ha lila som tema. Det jag tycker är svårast är inbjudan och dukningen...
Ingen som är här?!
Vi funderar på att ha mörklila, svart och silver.
funderar på purpur, silver och vitt
Jag älskar lila så vi ska ha lilatema, blommor och tårta osv
Vilken färg ska era klänningar vara i? Min ska vara svart eller mörklila, jag ska bestämma mig när jag fått färgproverna hem.
Hur ska era män matcha er?
Han får matcha med slips och servett, tror jag.
Jag vill ha en typ cremefärgad med ett lilasidenband (brett) i midjan och så vill jag hitta fina och sköna lilaskor, kanske ballerina el nåt
Det lät jätte fint
Vi ska ha lila. Tärnorna har gammel rosa klänningar. Tänkte ha orkideer ( hur det nu stavas:) ) vita med lila plupp i deras hår istället för tärn buketter. Min bukett ser ni i mitt galleri. Jag har köpt lila placerings kort och olika lila färger på festprogrammets papper. Lila skålar på borden med lycko kakor i.
Kan joina då vi ska ha lite lila. Kommer ha ev ivoryklänning med lila broderier