Vi med lila som färgtema Ny Tråd
Hej!
Såg att det tidigare fans en hel tråd för oss med lila som färgtema. Öppnar en ny eftersom den förra är stängt nu.
Hej!
Såg att det tidigare fans en hel tråd för oss med lila som färgtema. Öppnar en ny eftersom den förra är stängt nu.
Ok, ca 100 kr metern och man får ut (om man ska ha 40 cm servetter) 6 servetter/meter...... Å så sytråd på det... blir ingen billig historia
Det gäller att hitta de billiga tygaffärerna. vilken stad bor du i?
Jag hittade på ikea pappersservetter i den färgen så jag ska dit och köpa dem idag. Bättre att säkra, sen kan vi bestämma om vi ska ha dem eller inte.
Åh, jag hittade också dem igår. Men vem vet när jag kommer åt et ikea nästa gång=(
Hahaha vi glömde att åka dig efter att vi tittat på lokalen. de kan du betälla via nätet
Får gå in å kolla på IKEAs servetter.....
Jag bor i Kristianstad. Vi har Gittes här, en billig tygaffär. Vet du billigare ställen ?? Har googlat på¨halvlinne, men det är lögn att hitta billiga försäljare !!
micof: nä jag har inte börjat leta än. Säger till när jag hittat ngt.
Nä, när jag kollade ingick inte servetterna i deras köp-online-sortiment=( Men men , alltid känner man väl nån som har vägarna förbi Ingvar innan den 30 maj!
Finns en sida som heter www.celebrations.e-butik.se/shop där finns det lite smått å gott
Åh, vi ska ha precis samma färger :) Hade tänkt binda en silvertråd runt en vit och en lila servett och hade tänkt mig en blombukett ungefär som den som jag har i galleriet.
Funkar det att blanda olika nyanser av lila tror ni? Eller blir det för mycket?
vi kommer blanda olika nyanser av lila! Tror det blir snyggt! Sen har vi vit och creme som färger oxå!!
Miss Moneypenny skrev 2009-01-27 08:15:25 följande: