• Taha

Vi med lila som färgtema Ny Tråd

Hej!

Såg att det tidigare fans en hel tråd för oss med lila som färgtema. Öppnar en ny eftersom den förra är stängt nu.

• Svar på tråden Vi med lila som färgtema Ny Tråd
  • HelenaOlivia

Är det någon av er som ska lila skor/ballerinaskor??
    Jag letar nu efter ett par fina men förstår ju att säsången inte riktigt kommit igång men om nån hittar nåt så tipsa mig gärna.
    Kram på er fina lila-tjejer

• Pingst09

Jag ska inte ha lila ballerina, men kan tipsa om en sida: www.matildasfest.dinstudio.se Där har jag beställt mina skor och man kan få dem måttbeställda och bestämma både klack-bredd/höjd och färg och form. Värt ett besök. Kostade 450:- tror jag...

HelenaOlivia skrev 2009-02-02 21:39:59 följande:
    Är det någon av er som ska lila skor/ballerinaskor??Jag letar nu efter ett par fina men förstår ju att säsången inte riktigt kommit igång men om nån hittar nåt så tipsa mig gärna.Kram på er fina lila-tjejer
  • HelenaOlivia

oj de hade massa fina skor där Tack för tipset! Kram

Pingst09 skrev 2009-02-02 22:22:08 följande:
    Jag ska inte ha lila ballerina, men kan tipsa om en sida: www.matildasfest.dinstudio.se Där har jag beställt mina skor och man kan få dem måttbeställda och bestämma både klack-bredd/höjd och färg och form. Värt ett besök. Kostade 450:- tror jag...
  • sarahkka76

Nu har jag fått servetterna men det var itne det jag förväntade mig Servetterna i sig är jätte fina men färgen överensstämmer inte riktigt med bilden. De här går mer åt det röda hållet än åt det blåa. Alltså de ser mer vinröda ut tycker jag. Så nu blir det till att lämna tillbaka dem och tyvärr måste jag betala frakten själv grrrrr.

• emmibob

ÅÅÅ försöker hitta ett par skor i purpur, men lyckas inget vidare. Vill ha rundad tå och lite högre klack.

Purpur är ju sjukt svårt att få tag i - tips mottags gärna!

• altervattnet
    sarahkka76 skrev 2009-02-04 18:38:45 följande:
    Nu har jag fått servetterna men det var itne det jag förväntade mig Servetterna i sig är jätte fina men färgen överensstämmer inte riktigt med bilden. De här går mer åt det röda hållet än åt det blåa. Alltså de ser mer vinröda ut tycker jag. Så nu blir det till att lämna tillbaka dem och tyvärr måste jag betala frakten själv grrrrr.
    var köpte du dom ?
  • emmibob

otiza: jag får inte länken att fungera!

• ozita

Nej, jag vet inte varför hela länken inte blir blåmarkerad så man kan klicka på den... Men testa att kopiera den istället, så ska det nog gå, tror jag!

Svar på tråden Vi med lila som färgtema Ny Tråd