Vi med lila som färgtema Ny Tråd
Hej!
Såg att det tidigare fans en hel tråd för oss med lila som färgtema. Öppnar en ny eftersom den förra är stängt nu.
Hej!
Såg att det tidigare fans en hel tråd för oss med lila som färgtema. Öppnar en ny eftersom den förra är stängt nu.
www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40141668 menade du dessa troll1??
Har du lila hemma? går den åt de ljusa eller de mörka?? svårt att se sånt på en skärm.
burnise:
sånna e d... 3m långa o 60cm breda!
vi ska klippa dom smala alltså på hälften o lägga över för vi vill ha en lite mörkare o en starkare dukning.
men den går år d mörka hållet tycker jag
under använder vi deras vita 15 kr lakan.
Har ni en mörkare lila i inbjudningarna och trycksaker då med, eller tar ni bara det i dukningen?
Vi hade vårt bröllop förra helgen, hade lila som tema och jag ska snart lägga in kort.
Men jag klippte sönder "organza-gardiner" och hade på mitten av borden. Någon som kanse är intresserad av att köpa?
Mörklila var gardinerna.
Sen hade vi galej ljuskoppar och vase för 5 kr på ikea som vi stoppade lila nejlika i. Allt blev super.
Piffade även till toaletterna med lila handdukar och lila pumptvål, fick faktisk en del kommentarer om det
burnisen: naj vi har lila som tema, tycker dock att mörklila blir så snyggt t vitt. slår så hårt o blir snajsig kontrast. så alla nyanser av lila e välkommet här
nu gifter vi oss: utan bt hade jag aldrig tänkt tanken
VINTERBRUD 090214: vi ska oxå klippa sönder på längden, hade jag vetat hade jag väntat. tänk va mkt man kan ångra när man har facit i hand... ska oxå piffa upp toa så som du gjort med lila handdukar o pump lr tvål, ljus samt blomma. kul att ni fick kommentarer som gäst hade jag tyckt d va super nice om nån piffat toa oxå, d små sakerna gör d för min del...
Nu har jag lagt upp en bild där ni kan se hur vi dukade med lila.
Någon som vet vad det finns mörklila sartin band ca 7-10 cm tjocka att köpa? Skulle behöva ha det till brudnäbbarna.
vinterbrud: var hittade du de lila handdukarna som du hade på toan? Vi har också köpt saker för att göra toaletterna lite tevligare men inte hittat handdukar än. Tack för hjälpen.